سلام:
مثل این که این جا من پاک ضایع شدم ،
چون هیچ استقبالی نشد
شما بگید من الان چه کار باید بکنم؟؟؟
خوش به حالتون که هیچ وقت .......
شاید هم کلمه ی ضایع درست نباشه و یه کلمه ی دیگه باید جایگزینش بشه
ولی به هر حال یه نظری هم، به این بحث بدهید لطفا!![]()
تشکرشده 3,584 در 906 پست
سلام:
مثل این که این جا من پاک ضایع شدم ،
چون هیچ استقبالی نشد
شما بگید من الان چه کار باید بکنم؟؟؟
خوش به حالتون که هیچ وقت .......
شاید هم کلمه ی ضایع درست نباشه و یه کلمه ی دیگه باید جایگزینش بشه
ولی به هر حال یه نظری هم، به این بحث بدهید لطفا!![]()
setareh (دوشنبه 13 دی 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)