سلام

دوست داشتم احساس خوبم را از تجربه ای که امروز داشتم در این بخش ثبت کنم.
چند ماه پیش (فکر میکنم ۵ ماه) از خداوند چیزی را درخواست کردم تا داشته باشم و امیدوار بودم که اجابت میشود، در آن زمان خبری نشد با وجود تلاشی هم که برای رسیدن به خواسته ام انجام دادم ،من با خودم گفتم : خداوند مهربانه و اگر خواسته من به صلاح و مصلحتم باشه به من داده میشه وگرنه هر چه خدا بخواهد خیر مطلقه☆
گذشت ... و من دیگه خواسته ام در ذهنم کمرنگ شده بود و بهش فکر نمیکردم،تا امروز ♡ که دور از انتظار ،حاجتم به همون شکلی که از خداوند خواسته بودم، برآورده شد و لبخند زدم و اشک شوق ریختم و خداوند را شکر گفتم

( حتی اگر با تاخیر و یا هیچ موقع هم برآورده نمیشد ، باز شکرگزار خداوند بودم)
خداوند بلند مرتبه و مهربان ، همه ی نیت ها، نجواها، خواسته ها، دعاها را میدونه و میشنوه و اجابت میکنه. فقط کافیه به رحمت و حکمت بی پایانش ایمان داشته باشیم . اینگونه نباشه که اگر خواسته ای از خداوند داشتیم و به آن نرسیدیم ذهنمون درگیر بشه که مثلا: من آدم خوبی نیستم و یا خدا دوستم نداره که به دعاهام توجه نمیکنه ، این همه نذر و ذکر گفتم پس چی شد؟(چه دانی تو ای بنده کار خدایی ) و بالعکس، اگر خواسته ای را از خداوند خواستیم و برآورده شد، مغرور نشیم که من خیلی آدم خوبی بودم... به انسان اجازه ی دعا کردن داده شده واین خودش نعمت بسیار بزرگیه که با خداوند صحبت کنیم... حرفمان را میزنیم ولی وابسته به نتیجه نباشیم و بدونیم هر آنچه خیر و مصلحت ما باشه اتفاق میافته.
ان شاءالله برای همگی شما هم اینگونه باشد که اگر خواستهتان به خیر و صلاح است برآورده شود ، به گونه ای که اشک شوق و خوشحالی از دیدگانتون جاری بشه و اگر به هر دلیلی خواسته تان با تاخیر انجام شد و یا اصلا آنگونه که شما میخواستید به نتیجه نرسید ، راضی به حکمت خداوند باشید

علاقه مندی ها (Bookmarks)