به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 49 از 49 نخستنخست ... 919293940414243444546474849
نمایش نتایج: از شماره 481 تا 488 , از مجموع 488
  1. #481
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 05 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1404-11-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    469
    سطح
    9
    Points: 469, Level: 9
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 44.0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    23

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باسلام و احترام، خدمت همه شما یاران همدردی
    طاعات و عبادات همه شما، مقبول درگاه حقتعالی باشه،انشاءالله.
    امیدوارم خودتون و خانواده هاتون، هر کجا هستید، سلامت و تندرست باشین.
    سپاسگزارم، از همه اعضای فهیم و فرهیخته تالار به جهت انتشار مطالب مفید و ارزشمند برای ارتقا سطح دانش و آگاهی هم وطنانمون. خودم به شخصه در مدت عضویتم، بسیار از نوشته ها ومطالب سایت بهره بردم و خواهم برد؛ و این را مدیون لطف و محبت شما عزیزان هستم

    حال و احوال من در این مدت : مرور و تکرار این قسمت از غزل جناب حافظ 《 دائما یکسان نباشد حال دوران، غم مخور》

    ان‌شاءالله،در این ماه مبارک رمضان ، خداوند بهترین مقدرات و قضایش را قسمت و روزی زندگی همه شما عزیزان کند.

    امیدوارم جریان فعالیت و پویایی این تالار به مانند روزهای قبل از این شرایط برگردد و همه شاد باشند.

    خداوند یار و نگهدارتون

  2. کاربر روبرو از پست مفید Mehrzad71 تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (دوشنبه 10 فروردین 05)

  3. #482
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 05 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1404-11-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    469
    سطح
    9
    Points: 469, Level: 9
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 44.0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    23

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باسلام و وقت بخیر؛

    احساس می‌کنم مدت زیادی هست که فعالیت‌‌هایم بیشتر شده و درگیر جزئیات نه چندان مهم زندگی شدم؛ و کمتر با خودم خلوت داشتم و به درون نگری پرداختم.احساس خستگی می‌کنم. هم ذهنی و هم فیزیکی... خب البته زندگی هم همینه ، انجام کارهای تکراری خانه (آشپزی، تمیزکاری و..)، کمک به پدر و مادر و اعضای خانواده و.... از خداوند برای همه بانوان سرزمینم ،سلامتی و توان و نیرو و دلی شاد خواهانم.

    ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

  4. کاربر روبرو از پست مفید Mehrzad71 تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (دوشنبه 31 فروردین 05)

  5. #483
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 05 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1404-11-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    469
    سطح
    9
    Points: 469, Level: 9
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 44.0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    23

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    دوست داشتم احساس خوبم را از تجربه ای که امروز داشتم در این بخش ثبت کنم.
    چند ماه پیش (فکر می‌کنم ۵ ماه) از خداوند چیزی را درخواست کردم تا داشته باشم و امیدوار بودم که اجابت می‌شود، در آن زمان خبری نشد با وجود تلاشی هم که برای رسیدن به خواسته ام انجام دادم ،من با خودم گفتم : خداوند مهربانه و اگر خواسته من به صلاح و مصلحتم باشه به من داده میشه وگرنه هر چه خدا بخواهد خیر مطلقه☆
    گذشت ... و من دیگه خواسته ام در ذهنم کمرنگ شده بود و بهش فکر نمی‌کردم،تا امروز ♡ که دور از انتظار ،حاجتم به همون شکلی که از خداوند خواسته بودم، برآورده شد و لبخند زدم و اشک شوق ریختم و خداوند را شکر گفتم ( حتی اگر با تاخیر و یا هیچ موقع هم برآورده نمی‌شد ، باز شکرگزار خداوند بودم)
    خداوند بلند مرتبه و مهربان ، همه ی نیت ها، نجواها، خواسته ها، دعاها را میدونه و میشنوه و اجابت می‌کنه. فقط کافیه به رحمت و حکمت بی پایانش ایمان داشته باشیم . اینگونه نباشه که اگر خواسته ای از خداوند داشتیم و به آن نرسیدیم ذهنمون درگیر بشه که مثلا: من آدم خوبی نیستم و یا خدا دوستم نداره که به دعاهام توجه نمیکنه ، این همه نذر و ذکر گفتم پس چی شد؟(چه دانی تو ای بنده کار خدایی ) و بالعکس، اگر خواسته ای را از خداوند خواستیم و برآورده شد، مغرور نشیم که من خیلی آدم خوبی بودم... به انسان اجازه ی دعا کردن داده شده واین خودش نعمت بسیار بزرگیه که با خداوند صحبت کنیم... حرفمان را میزنیم ولی وابسته به نتیجه نباشیم و بدونیم هر آنچه خیر و مصلحت ما باشه اتفاق می‌افته.
    ان شاءالله برای همگی شما هم اینگونه باشد که اگر خواسته‌تان به خیر و صلاح است برآورده شود ، به گونه ای که اشک شوق و خوشحالی از دیدگانتون جاری بشه و اگر به هر دلیلی خواسته تان با تاخیر انجام شد و یا اصلا آنگونه که شما می‌خواستید به نتیجه نرسید ، راضی به حکمت خداوند باشید

  6. کاربر روبرو از پست مفید Mehrzad71 تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (دوشنبه 31 فروردین 05)

  7. #484
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mehrzad71 نمایش پست ها
    سلام
    دوست داشتم احساس خوبم را از تجربه ای که امروز داشتم در این بخش ثبت کنم.
    چند ماه پیش (فکر می‌کنم ۵ ماه) از خداوند چیزی را درخواست کردم تا داشته باشم و امیدوار بودم که اجابت می‌شود، در آن زمان خبری نشد با وجود تلاشی هم که برای رسیدن به خواسته ام انجام دادم ،من با خودم گفتم : خداوند مهربانه و اگر خواسته من به صلاح و مصلحتم باشه به من داده میشه وگرنه هر چه خدا بخواهد خیر مطلقه☆
    گذشت ... و من دیگه خواسته ام در ذهنم کمرنگ شده بود و بهش فکر نمی‌کردم،تا امروز ♡ که دور از انتظار ،حاجتم به همون شکلی که از خداوند خواسته بودم، برآورده شد و لبخند زدم و اشک شوق ریختم و خداوند را شکر گفتم ( حتی اگر با تاخیر و یا هیچ موقع هم برآورده نمی‌شد ، باز شکرگزار خداوند بودم)
    خداوند بلند مرتبه و مهربان ، همه ی نیت ها، نجواها، خواسته ها، دعاها را میدونه و میشنوه و اجابت می‌کنه. فقط کافیه به رحمت و حکمت بی پایانش ایمان داشته باشیم . اینگونه نباشه که اگر خواسته ای از خداوند داشتیم و به آن نرسیدیم ذهنمون درگیر بشه که مثلا: من آدم خوبی نیستم و یا خدا دوستم نداره که به دعاهام توجه نمیکنه ، این همه نذر و ذکر گفتم پس چی شد؟(چه دانی تو ای بنده کار خدایی ) و بالعکس، اگر خواسته ای را از خداوند خواستیم و برآورده شد، مغرور نشیم که من خیلی آدم خوبی بودم... به انسان اجازه ی دعا کردن داده شده واین خودش نعمت بسیار بزرگیه که با خداوند صحبت کنیم... حرفمان را میزنیم ولی وابسته به نتیجه نباشیم و بدونیم هر آنچه خیر و مصلحت ما باشه اتفاق می‌افته.
    ان شاءالله برای همگی شما هم اینگونه باشد که اگر خواسته‌تان به خیر و صلاح است برآورده شود ، به گونه ای که اشک شوق و خوشحالی از دیدگانتون جاری بشه و اگر به هر دلیلی خواسته تان با تاخیر انجام شد و یا اصلا آنگونه که شما می‌خواستید به نتیجه نرسید ، راضی به حکمت خداوند باشید
    سلام خوش آمدید به همدردی
    در رابطه با تجربه و نتيجه گیری زیبایتان پیشنهاد می کنم لينک زیر را مطالعه کنید
    https://www.hamdardi.net/showthread.php?t=11160
    برای رسیدن به همه چیز باید از همه چیز گذشت





  8. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    Mehrzad71 (شنبه 09 خرداد 05), گل شقایق (یکشنبه 30 فروردین 05), مدیرهمدردی (دوشنبه 31 فروردین 05)

  9. #485
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام به همه دوستان عزیز

    خواستم بگم من اگر خدا بخواهد عازم حج هستیم

    منو چه با اکانت mohamdreza164 و چه mvaz رو حلال بفرمایید

    دعاگو هستم

  10. 3 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 17 خرداد 05), Mehrzad71 (شنبه 09 خرداد 05), الهه زیبایی ها (شنبه 16 خرداد 05)

  11. #486
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 05 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1404-11-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    469
    سطح
    9
    Points: 469, Level: 9
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 44.0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    23

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها
    سلام به همه دوستان عزیز

    خواستم بگم من اگر خدا بخواهد عازم حج هستیم

    منو چه با اکانت mohamdreza164 و چه mvaz رو حلال بفرمایید

    دعاگو هستم
    سلام، وقتتون بخیر
    فکر می‌کنم برای نوشتن پیامم کمی دیر شده ولی خوش به سعادت شما ☆ ان شاءالله سفرتون با سلامت و امنیت کامل و پر از خیر و برکت معنوی باشد




  12. #487
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام به همه دوستان همدردی
    متوجه رابطه همسرم با حانومی شدم
    خواست که ببخشم و تکرار نمیکنه موضوع تموم شد
    ولی من حالم بده

  13. 2 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Mehrzad71 (یکشنبه 17 خرداد 05), Mvaz (دوشنبه 25 خرداد 05)

  14. #488
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 05 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1404-11-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    469
    سطح
    9
    Points: 469, Level: 9
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 44.0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    23

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    سلام به همه دوستان همدردی
    متوجه رابطه همسرم با حانومی شدم
    خواست که ببخشم و تکرار نمیکنه موضوع تموم شد
    ولی من حالم بده

    سلام خانم زیبایی ها ، وقتتون بخیر؛

    فکر می‌کنم بهتر باشه تاپیک جداگانه مرتبط با موضوعتون در تالار ایجاد کنید؛ تا کارشناسان بهتون راهنمایی و مشاوره تخصصی بدهند ، چون در این مدت که من در سایت ثبت نام کردم ، افراد به ندرت اینجا آمدند. این تالار کانال ایتا هم دارد ، من کانال را یه بار دیدم و راحت میتونید به مشاور دسترسی داشته باشین .
    اگر هم تنها برای درددل پیام گذاشتین ، من شنونده صحبت هاتون هستم و تا جایی که بتونم باهاتون همدلی می‌کنم .

  15. کاربر روبرو از پست مفید Mehrzad71 تشکرکرده است .

    Mvaz (دوشنبه 25 خرداد 05)


 
صفحه 49 از 49 نخستنخست ... 919293940414243444546474849

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.