سلام پاییز خیلی ممنون از جوابتون
تو این مدت خیلی از تاپیک هارو خوندم مخصوصا تاپیک خانم سوده و خیلی درس گرفتم
و صبر و تحملم رو بالا بردم و فهمیدم باید رو نقاط ضعف خودم کار کنم و به هیچ وجه التماس گونه جلو نرم
الان حدود دو ماهه اصلا سمتش نرفتم و تمرکزمو فقط گذاشتم رو خودم و حالم خیلی بتر شده
فقط تنها سوالی که دارم ایا ایشون میتونه منو تا ابد بلاتکلیف نگهداره؟ چون من منتظرم هر واکنشی باشه از طرف ایشون باشه چه اشتی چه طلاق.
و
- - - Updated - - -
- - - Updated - - -
سلام باغبان
متنتون فوق العاده زیبا بود و ارام بخش.
واقعا حالمو خوب کرد خیلی ممنون که وقت گذاشتین و این متنو برام نوشتین
رو تک تک جملات این متن دقیق میشم و فکر میکنم
سعی میکنم بهترین و قوی ترین ورژن خودمو بسازم
بعد اگه پیامی نیومد سعی کنم ارتباط بگیرم خودم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)