سلام آقای باغبان
ممنون از توضیح تون،اگر به صورت مقاله نوشته میشه که در مکان درستی قرار داره پس همون انجمن باشه بهتره،اما نگران نباشید قصد سوال پرسیدن نداشتم،فقط چند تا نکته،مناسب با فضای تاپیک وپست ها مدنظرم بود که انشالله در تاپیک های دیگه با همین مضمون خواهم نوشت،البته به شرط حیات
هرچند که بنده چند روزی در مرخصی اضافی به سر میبرم و قسمت شد اینجا حضور پیدا کنم و از هفته دیگه دوباره وارد فاز جدیدی از برنامه ریزی فشرده میشم که خیلی مجالی باقی نمی ماند.
انشالله که همیشه قلم تان در مسیرالهی پر برکت و مداوم بنویسد.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)