به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 488

Threaded View

  1. #21
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    الهی با ایمان و خواست تو یا حق


    با سلام و درود خدمت همه بچه ها ،،، چه دوستانی که نیستن و چه بزرگورانی که هستن ....
    ان شالله هر جا هستید سلامت باشید .
    خانم پاییزه گرامی در مورد اون سئوالی که فرمودید در یکی از تاپیک ها ، خدمت بزرگوارتون عرض کنم تاپیک تنظیم هیجانات باز هست ولی فکر کنم بعضی از انجمن ها اینجوریه و مخصوص مقاله هست ....انجمن مثنوی معنوی هم همین طوریه اگه اشتباه نکنم .
    شما و یه بنده خدایی سئوالات سخت میپرسید (Mvaz منظورم با شما هم هستا) به نظرم همین که مقاله ای باشه بهتره :) ...... انشالله عمری بود یه تاپیک جدا باز میکنم هم راستا با اون تاپیک که منم از مطالب دوستان استفاده کنم .
    خوشحالم اگه براتون مفید بوده . ممنون ازتون .




    یه مطلبی در مور فکر بگم اگه دوستان خسته نمیشن ،،،
    فکر یه انرژی داره ....اگه اون فکر منفی باشه اون فکر رنگ تاریکی میگیره و به صورت فوتون هایی از انرژی وارد محیط میشه ....
    اگه این افکار را تولید کنیم این فوتون ها وارد هاله های ما میشه و هم هاله های محیط اطرافمون .....
    یه موقع میشه مثلا زن و شوهرها ، برادر و خواهر ها ، یا مثلا دو تا دوست از دست هم ناراحت هستن و یا کنش هایی نسبت به هم دارن و فکر میکنن این افکار قدرت ندارن ،،،
    انسان هاله های مثبت و نورانی دارد .... امانتی که باید مراقبش باشیم... وقتی به این تاریکی بخوره و یا بهش تاریکی بتابیم ، اون نور به مرور زمان تاریک میشه ...سپس این تاریکی از سد دفاعی رد میشه و وارد بدن ما ، تصمیم ما ، احساس ما میشه ،،،
    برای چی میگن سکوت بهترین درمان هست؟ چون سکوت در مقابل من های ذهنی ،در مقابل افکار منفی ،، باعث میشه فوتون های ما انرژی مثبت و نورانی خود را حفظ کنن ... که این خود به خود اثر مثبت دارد ... خود به خود درمان هست .
    مشاوره خیلی خوبه و باید همه بریم .....ولی این مطلب هم خیلی مهمه .




    من بد نیستم :)
    شما ها چطورید ؟
    همه شب یلدا و زمستان خوبی داشته باشید و حال دلتون همیشه خوب باشه ....
    یه بنده خدایی همیشه به من میگه حال خوب ارتباطی با شرایط نداره .....ارتباط با خنده هم نداره ،،،حال خوب یه جور دوستی با اونه (دوستی با خدا)
    من که باید خیلی کار کنم تا واقعا برسم به این اندیشه ... ولی خب جالب اینکه مهم نیست در چه سطحی از مسیر هستیم ....مسیرش قشنگه همیشه ،،،
    Mvaz حال و احوالت را با یه عکس نشون بده اگه دوست داشتی ... آقا غلام هم کم پیدا شده ان شاالله خوب باشه ،،،
    راستی من که اینجوریم :


    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 27 آذر 04 در ساعت 01:30 دلیل: اصلاح تایپ

  2. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    paiize (چهارشنبه 26 آذر 04), فرشته مهربان (شنبه 29 آذر 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 30 آذر 04)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.