سلام دوست عزیز. من خودم تجربه شخصی ام اینه که کل اعضای یک خانواده وقتی در یک ساختمان باشند سطح تنش بسیار بیشتر می شود. حتی اگر از نظر اقتصادی به صرفه باشه مشکلات آن بسی بیشتر است. دوم اینکه بنده شخصا این تجربه را داشته ام که وقتی کارهای اقتصادی و حتی اجتماعی خودم را از خانواده و فامیل جدا کردم اگرچه برایم بار عاطفی داشت اما در نهایت به نفع من تمام شد و باعث بهبود اوضاع زندگی ام شد.
الان اعتماد به نفسم خیلی بهتر از گذشته شده. حریم خصوصی ام و احترام من عالی حفظ می شود. حتی وضعیت مالی ام بهبود نسبی داشته است. حتی رفتار مردم با من در مقایسه با گذشته تغییر کرده است.
مستقل ترم. بیشتر خودم هستم.
اولش سخت بود. حس بدی داشت. طرد شدن، تبعیض، بی توجهی اما الان با هیچ چیز زندگی الانم را عوض نمی کنم.
البته این صرفا یک اشتراک گذاری تجربه است و نه بیشتر دوست عزیز.
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)