سلام
فرشته مهربان خوبین ؟ خدا قوت
حال خواهرزاده تون چطوره عزیزم؟
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام
فرشته مهربان خوبین ؟ خدا قوت
حال خواهرزاده تون چطوره عزیزم؟
paiize (چهارشنبه 26 شهریور 04), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 04), شمیم الزهرا (سه شنبه 18 شهریور 04)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام و وقت شما بخیر
تا اینجا خطر جدی دفع شد
جمجمه که شکسته یه ناطرازی در استخوان ایجاد شده که قراره بررسی بشه اگر در قسمت داخلی جمجمه هم باشه جراحی صورت بگیره که طراز بشه و جوش بخوره، اگر در لایه داخلی جمجمه نباشه و فقط در لایه رویی باشه، جراحی نمیخواد
دعا کنید نیاز به جراحی نباشه
و اما مراقبتهای بعدی، اینکه ورجه ورجه نباید بکنه، آرام راه بره چیزی بلند نکنه، لقمه سفت نباید بجود، و حتی یبوست و خشکی مزاج نداشته باشه، و.... تا حداقل دوماه
باید مراقبت بشه، چون بچه هست و میل به بازی و... داره،بیهوا بلند میشه یا وقتایی میخواد سریع راه بره، کنترل و مراقبت میخواد که بیشتر هنر مواظبت مارا میخواد که بچه اذیت و. ناآرام هم نشه
اثربسیج دعا و نذر و ختومات را دیدیم در دفع خطر اساسی، الهی که اثرش بشه عدم نیاز به جراحی و بهبودی کامل و هرچه زودتر که مدرسه رفتنش مختل نشه
Mvaz (سه شنبه 18 شهریور 04), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 04), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 16 شهریور 04), شمیم الزهرا (یکشنبه 16 شهریور 04)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام و آرزوی عافیت و سلامتی برای همه
خواهر زاده عزیزم فردا جراحی داره و نیاز به دعای خیر شما داریم
Mvaz (سه شنبه 18 شهریور 04), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 04), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 04), مدیرهمدردی (سه شنبه 25 شهریور 04), شمیم الزهرا (یکشنبه 16 شهریور 04)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
سلام فرشته اردیبهشت عزیز
چه روزهای سختی رو گذروندی عمیقا بهت تسلیت میگم و برای آرامشت و آمرزش مادر نازنینت دعا میکنم
فرشته مهربان ان شاالله شفای کامل خواهرزادتون خبر بدید دعاگوشون هستیم و حمد شفا براشون میخونم
paiize (چهارشنبه 26 شهریور 04), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 04)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام بر عزیزان دلسوز دعا گو
خواهر زاده ام الآن اتاق عمل هست، دعا خیرشما، دلگرمی می دهد و باور به اثر بخشیش دارم در موفقیت و آسانی و بدون عوارض بودن جراحیش.
خدا خیر کثیرتان دهد
paiize (چهارشنبه 26 شهریور 04), مدیرهمدردی (سه شنبه 25 شهریور 04), شمیم الزهرا (یکشنبه 06 مهر 04)
تشکرشده 7 در 3 پست
سلام
شاید چند ۱۰ دقیقه کمتره که به جمعتون پیوستم
فعلا دارم میچرخم ببینم کجا میتونم کاری که بخاطرش اومدم رو انجام بدم
و اما حالممم و روزهام این روز ها پر از تردید و خشم و غم و گریه های شبانه ...
به امید روزهای بهتر 🌹
آیداخانوم
Mvaz (پنجشنبه 20 شهریور 04), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 04), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 04), مدیرهمدردی (جمعه 28 شهریور 04), شمیم الزهرا (یکشنبه 06 مهر 04)
تشکرشده 1,848 در 755 پست
سلام وقت بخیر خوش اومدین
یه تاپیک در انجمن باز کنید، مشکلتون رو بنویسید ان شاالله دوستان راهنمایی میکنند
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
paiize (چهارشنبه 26 شهریور 04), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 04), مدیرهمدردی (جمعه 28 شهریور 04), شمیم الزهرا (یکشنبه 06 مهر 04)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام
شمیم جان خوبی؟چند روز پیش یادت افتادم،امشب پستتو دیدم خیلی خوشحال شدم،تو یکی از اونایی که وقتی نیستی دلتنگت میشمو دلم میخواد از حالت باخبر باشم
فرشته مهربان عزیز امیدوارم حال ناز بانوی کوچک خوب باشه و خطر به طور کامل رفع شده باشه،انشالله مراقبتهای بعد از عمل هم به خیر و سلامتی ازش عبور میکنید به لطف خدا
و خداروشکر که این هوای گرم داره میره و فصل پاییز نزدیکه،این خنکای عصرانه توی غروبهای آخر تابستون همیشه واسم دلچسب و فوق العاده ست
امیدوارم حال دل هامون هم همینطور خوب باقی بمونه و همه ی دوستان همدردی پاییز خوبی رو پیش رو داشته باشند![]()
ویرایش توسط paiize : چهارشنبه 26 شهریور 04 در ساعت 00:40
Mvaz (چهارشنبه 26 شهریور 04), فرشته مهربان (یکشنبه 06 مهر 04), مدیرهمدردی (جمعه 28 شهریور 04), شمیم الزهرا (شنبه 29 شهریور 04)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
سلام به روی ماهت پاییزه نازنینم
منم خیلی دلم تنگ شده براتون و دوستون دارم
من زندگیم یک تغییر سریعی کرد که هنوز خودم کامل هضمش نکردم
به خاطر شرایط دخترم که خب رو به سختر شدن بود و من و همسرم نگران واجبی که انجام ندادیم یعنی حج تمتع بودیم و خلاصه در یک اقدام بسیار شوکه کننده همسرم فیش آزاد خریدن و کاراشو کردن و ما رفتیم، خیلی اتفاقات عجیبی تو این سفر افتاد، یک کندن عمیق بود از دخترم و سپردنش به مالک حقیقیش و در نهایت تصمیم گرفتیم که واسطه اومدن یک مخلوق دیگه به این دنیا بشیم....
و من الان فرزند سوم باردارم و خیلی نیازمند دعاهاتون هستم
آینده خیلی نامعلومه و هنوز زمزمه های اینکه چرا دخترمو مراکز نگهداری نمیدیم رو از نزدیکان میشنویم اما بااین تفاوت که همسرم دیگه پای نگهداری دخترم وایستاده به لطف خدا....
گاهی کم میارم جسمم بیدار خوابی های شب برای دخترم مثل قبلا دیگه نمیکشه و گاهی از خستگی گریه میکنم....
و میدونم زماتهای خیلی خیلی سختری پیش رو دارم اما امیدم به خداست که گشایش نصیبمون کنند....
تو هم از خودت بگو از احوالاتت چه میکنی پاییزه نازنین
جای میشل خالی چقدر امشب دلم برای همتون تنگ شده
paiize (یکشنبه 30 شهریور 04), فرشته مهربان (یکشنبه 06 مهر 04), میشل (دوشنبه 05 آبان 04), مدیرهمدردی (چهارشنبه 02 مهر 04)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام شمیم جان
خوشحال شدم از خوندن حال و احوالت،قبول باشه زیارت خانه خدا،چه سعادتی نصیبت شد،وتبریک میگم بابت فرزندی که در راه داری
میدونم واقعا،ودرکت میکنم توی این شرایط چقدر سخته هم تحمل بارداری و هم مراقبت از دختر نازنینت،اما پشتوانه و دست یاری عظیم خدا همراهت هست بدون شک.
حتما حتما هم توی این روزها و هم بعد از زایمان از یک پرستار همیشگی استفاده کن،تو باید پرتوان باقی بمونی تا بتونی این شرایط رو بگذرونی و این فقط با کمک گرفتن میشه،پس کوتاهی نکن در حق خودت
حس مادرانه مخصوصا در دوران بارداری یک حس فوق العاده ست،اینکه تو انتخاب شدی تا یک مخلوق دیگری رو به خواست خدا به دنیا بیاری با هیچ خلقِ اثرِ دیگه ای قابل مقایسه نیست وچقدر خوشبختیم ما زن ها که خداوند این جنس رو انتخاب کرده واعتماد کرده به توانایی ما و البته خود او مارو توانمند ساخته،امیدوارم همیشه در پناه خدا باشی و لطف و توجه خدا شامل حالت باشه،اصلا دوست دارم اینو بهت بگم که تو به طور ویژه الان مورد لطف خدا قرارگرفتی،هم دوران بارداری و هم نگه داری از دخترت
اما اینو یادت باشه که هر زمان احساس کردی که توان قبل رو نداری هیچ ایرادی نداره که نشون بدی و یا اینکه به قول خودت دخترت رو به مراکز نگه داری بسپاری حتی برای مدت کوتاهی
حال منم خوبه خداروشکر،توی این عمری که گذشت و خدا بهم داده،میشه گفت این روزها باشکوه ترین روزهای زندگیم هستن،با تک تک سلول هام لحظاتم رو دوست دارم،با وجود تمام سختی ها و مشکلات اما من حال خوبی دارم،و امیدوارم شکوهمندتر هم بشه
همیشه دعاگوت هستم دوست عزیزم،تو هم برای من خیلی دعا کن چون خدا تو رو ویژه دوست داره،مخصوصا واسه آزمونی که چند روز دیگه دارم و یک آزمونی که چند وقته دیگه ست.
آره جای میشل هم خالیه،امیدوارم شاد وسلامت باشه
فرشته مهربان (یکشنبه 06 مهر 04), میشل (دوشنبه 05 آبان 04), مدیرهمدردی (چهارشنبه 02 مهر 04), شمیم الزهرا (یکشنبه 06 مهر 04)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)