سلام طنین باران عزیز
از وقتی دوباره برگشتی تالار هر از گاهی رصد میکردم ارسالهایت را و متوجه تغییرات مثبت و تحسین برانگیزت شدم.
این یعنی فقط کافیه بخواهیم، حتما خواهد شد.
معنقدم انسان که حامل صفات الهیست می تواند به جایی برسد که بین او و خدا خالق و مخلوق بودن فاصله باشد چنانکه پیامبر صلوات الله علیه وآله به این مرتبه رسیده، فقط خواستن و تلاش و مراقبت و ثبات در هردو اینها لازم است.
شما خواستی و توانستی و امروز قطعا توجه به تغییرات مثبتت، اعتماد به نفس و عزت نفس بیشتری بهت می دهد و خودشناسی مبتنی بر خداشناسی و تغییر در مسیر رشد وتعالی را برایت شیرین و لذت بخش می کند، و این فرح پایدار است و وسعت وجودی می بخشد.
می توانی درسها و تجربه هایت در این زمینه را به اشتراک بگذاری تا دیگران هم بهره ببرند و الگو بگیرند و باقیات صالحات باشد برایت.
ارتقاء هرچه بیشتر را برایت طلب می کنم
خدا یار و نگهدارت








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)