تشکرشده 2,354 در 759 پست
dooo (جمعه 05 اردیبهشت 04), Mvaz (پنجشنبه 04 اردیبهشت 04), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 31 تیر 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 07 اردیبهشت 04), zolal (سه شنبه 06 خرداد 04), باغبان (دوشنبه 30 تیر 04), طنین باران (چهارشنبه 03 اردیبهشت 04)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
عزیزم
مبارک باشه
خیلی خوشحال شدم
مامان الهه ان شاءالله به خیر و سلامتی زایمان کنی
سوره حجرات ، قلم ، یس و صلوات خاصه حضرت زهرا (س) رو هر روز بخون خیلی خوبه
هر روز هفت مرتبه سوره والعصر هم بخون برای صبور و آروم شدن بچه ت عالیه عزیزم
حضرت زهرا (س) نگهدار خودت و دلبندت ان شاءالله![]()
اللهم عجل لولیک الفرج
dooo (جمعه 05 اردیبهشت 04), Mvaz (پنجشنبه 04 اردیبهشت 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 07 اردیبهشت 04), zolal (سه شنبه 06 خرداد 04), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 03 اردیبهشت 04), باغبان (دوشنبه 30 تیر 04)
تشکرشده 552 در 282 پست
سلام دوستان
چقدر سوت و کور شد اینجا
دیروز یه دفعه یاد یکی از کاربرا افتادم
البت چون خودم خیانت دیدم و اونم خیانت دیده بود
اثرراشومون
کاش میگفت آخرش چی شد
dooo (جمعه 05 اردیبهشت 04), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 31 تیر 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 07 اردیبهشت 04), zolal (سه شنبه 06 خرداد 04), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 03 اردیبهشت 04), باغبان (دوشنبه 30 تیر 04), طنین باران (پنجشنبه 04 اردیبهشت 04)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
dooo (جمعه 05 اردیبهشت 04), Mvaz (پنجشنبه 04 اردیبهشت 04), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 31 تیر 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 07 اردیبهشت 04), zolal (سه شنبه 06 خرداد 04), بالهای صداقت (یکشنبه 14 اردیبهشت 04), باغبان (دوشنبه 30 تیر 04), طنین باران (پنجشنبه 04 اردیبهشت 04)
تشکرشده 701 در 241 پست
سلام به همه ی همدردیای عزیز
الهه ی زیبایی ها خدا میدونه از خوندن این پیامت چقدر خوشحال شدم چقدر حس خوبیه وقتی میبینی مجردای سایت ازدواج کردن و خبر مامان شدنشونو میشنوی ) میخونی(
ان شاالله پرخیر و برکت باشه قدمش مطمئن باش که زندگیتون با اومدنش خیلی شیرین تر میشه
ان شاالله به سلامتی زایمان میکنی توکل به خدا کن همه چیو بسیار به خودش
ما اینجا دعاگوت هستیم و البته محتاج دعات
Mvaz (یکشنبه 07 اردیبهشت 04), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 31 تیر 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 07 اردیبهشت 04), zolal (سه شنبه 06 خرداد 04), الهه زیبایی ها (جمعه 05 اردیبهشت 04), باغبان (دوشنبه 30 تیر 04), طنین باران (سه شنبه 09 اردیبهشت 04)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام
میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت روخدمت تون تبریک عرض می کنم
روزگل دخترای عزیز هم مبارک باشه ان شاءالله عاقبت بخیر بشین
از امروز گرفتن چله خیلی مجرب هست (چله کلیمیه)
اگر چله برداشتین لطفا ابتدا برای تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان (عج) و بعد هم برای سلامتی و آرامش و عاقبت بخیری فرزندانم دعا بفرمایید![]()
Mvaz (پنجشنبه 25 اردیبهشت 04), فرشته مهربان (سه شنبه 09 اردیبهشت 04), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 31 تیر 04), مدیرهمدردی (سه شنبه 09 اردیبهشت 04), zolal (سه شنبه 06 خرداد 04), بالهای صداقت (یکشنبه 14 اردیبهشت 04), باغبان (دوشنبه 30 تیر 04)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
سلام به همگی
خوشحالم که دوستان قدیمی از احوال های خوبشون خبر می دن.
مدتیه می بینم مدیر همدردی روش من مشاهده گر رو برای مراجعین در پیش گرفتند.
از اونجایی که خودم این روش رو زمانی زیر نظر خود ایشون برای مشکلاتم به کار می بردم، درکنار اثرات مفید و شفاف سازی ها و تسهیل کردن حل مساله، ولی برای من یک اثر سو داشت و اون حس بی مسؤولیتی و بی تفاوتی نسبت به من مشاهده گر کرد... می شه بفرمایید چطور شد که این طور شد؟
Mvaz (شنبه 27 اردیبهشت 04), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 31 تیر 04), zolal (سه شنبه 06 خرداد 04), باغبان (دوشنبه 30 تیر 04)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام و احترام
ضمن خیر مقدم و آرزوی بهروزی برای شما
سوال بسیار به جایی طرح کردید.
دقت فرمایید.
معمولا درمان ابتدا با مسکن و آرام بخش برای کاهش آرام فرد شروع می شود. تا جایی که ممکن است به فرد بیهوشی بدهند که حتی فرد بسیار شرایط خوبی رو حس می کنه اما با عمل جراجی و دوره نقاهت پایان می پذیرد.
آنچه که شما توضیح دادید در مورد من مشاهده گر، بخش آغازین و موقت درمان هست که فرد با پذیرش درد و رنج ناشی از احساسات و افکارات آزارنده و مخرب شروع می کند. تا تسکین یابد.
اما کم کم با تمرکز بر زمان حال، و اجتناب از رفتارهای مقابله ای و طرح ریزی ازرشها به مرحل سخت اقدام و تغییر می رسد که بسیار فرایند پیچیده و سخت درمان هست و اتفاقا اصل درمان اساسی همین جاست. ظاهرا شما با مسکن و تسکینی که یافتید درمان را کامل نکرده اید.
و این منجر به عود و تشدید مشکلات ریشه ای خواهد شد اگر به بخش اقدام نرسد.
اساسا اسم رویکرد اکت به همین معنی عمل اشاره دارد اگر چه مخفف سه کلمه هست.
=====================================
پاورقی:
اکت (ACT)، مخفف “Acceptance and Commitment Therapy” یا درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، رویکردی درمانی است که تأکید بر عمل و اقدام دارد. برخلاف تلفظ معمولی اِی سی تی، این واژه به صورت “اکت” تلفظ میشود تا نشاندهنده تأکید بر عمل باشد
paiize (چهارشنبه 25 تیر 04), فرشته مهربان (دوشنبه 29 اردیبهشت 04), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 25 تیر 04), zolal (سه شنبه 06 خرداد 04), باغبان (دوشنبه 30 تیر 04)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام بر دوستان عزیز همدردی و مدیران
یاران کجایند؟ امیدوارم احوال همه خوب باشه
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : چهارشنبه 25 تیر 04 در ساعت 20:24
Mvaz (دوشنبه 30 تیر 04), paiize (چهارشنبه 25 تیر 04), مدیرهمدردی (پنجشنبه 26 تیر 04), باغبان (دوشنبه 30 تیر 04)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام به همگی
فرشته جان اینجا که کسی نیست به جز من و تو!
منم که حال و احوالمو کاملا آگاهی بهش
از شوخی گذشته منم امیدوارم همه دوستان همدردی در سلامت کامل کنار خانواده هاشون باشن![]()
Mvaz (دوشنبه 30 تیر 04), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 26 تیر 04), مدیرهمدردی (پنجشنبه 26 تیر 04), باغبان (دوشنبه 30 تیر 04)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)