جمله اسب :
وقتی حس میکنی چیزهای مهم از کنترلت خارجه ، روی چیزهایی که جلوی چشمته و عاشقشونی تمرکز کن .....طوفان میگذره .
![]()
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
جمله اسب :
وقتی حس میکنی چیزهای مهم از کنترلت خارجه ، روی چیزهایی که جلوی چشمته و عاشقشونی تمرکز کن .....طوفان میگذره .
![]()
Mvaz (جمعه 26 بهمن 03), paiize (پنجشنبه 25 بهمن 03), مدیرهمدردی (پنجشنبه 25 بهمن 03), بالهای صداقت (شنبه 02 فروردین 04)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)