سلام عزاداریهاتون قبول باشه
توی این شبا هرجایی دلتون شکست و اشکی ریختید
در حق منم دعا کنین
مطمئنم به دعای شما دوستان عزیزم گره ی زندگی منم باز میشه
الهی به حق شیش ماهه کربلا حضرت علی اصغر کسی رو ناامید از درگاهت برنگردون،پناهی جز تو نداریم
الهم عجل لولیک الفرج







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)