یکی دیگه از تجربه های من در جلب رضایت خداوند،تقویت صبرِ!
به شخصه آدم صبوری هستم،ودربرابر آزار و اذیت های دیگران آستانه تحملِ بالایی دارم،وقتهایی که دیگه خیلی از افراد ناراحت میشم،یا مشکلی پیش میاد که از حل کردنش عاجزم،خودم رو به جای یک بزرگی قرار میدم و از منظر اون فکر میکنم و تصمیم میگیرم
مثلاً پیش خودم میگم اگه هر کدوم از معصومین بود چه کاری میکرد؟چطور صبر میکرد یا چطور رضایت خدا رو درنظر میگرفت؟اونوقت خیلی راحت میتونم از سد اون مشکل عبور کنم و همیشه این قسمت از زیارت عاشورا ( اَللّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیاىَ مَحْیا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتى مَماتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ”) رو در نظر میگیرم و اعتقادم اینه که بااینکه نمیتونم ذره ای مثل اون عزیزان زندگی کنم اما وقتی میگیم باید معصومین الگوی ما باشند ،حتما باید بتونیم کمی شبیه شان باشیم.
نه فقط برای صبر در مشکلات بلکه برای خیلی از امور زندگی از این عبارت فوق العاده زیارت عاشورا میشه بهره برد
____________
تاپیک تنظیم هیجانات خیلی فوق العاده بود،خیلی استفاده کردم و پر از نکته های حیاتی بود،ممنونم از ایجاد این تاپیک







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)