سلام
خیلی وقتا آدم میدونه چه کاری خوبه اما وقتی یه نفر اینو دوباره بهت میگه انگار برات پررنگ تر میشه انگار جدی تر میشی برای انجام دادنش
من همیشه دوست دارم قرآن رو بیشتر معنیش رو بخونم هرچند تلاوت عربی قرآن هم بهش آرامش خاصی میده،یه وقتایی هست که یه اتفاقی میفته و میگم خدایا اگه الان میشد من صدات رو بشنوم چی بهم میگفتی میگفتی دنیا کارت درسته یا نه فلان کار بهتره ؟
اما کاری که این چند وقته انجام میدم و خییییلی،بسیییار زیاد برام جالب و آرامش دهنده است اینه که اگه شد وضو میگیرم چادرمو سر میکنم روبه قبله سر سجاده قرآن عثمان طه به دست میگیرم چشمامو میبندم و بسم الله میگم و یه صفحه رو باز میکنم صفحه ی سمتراستی رو شروع میکنم به خوندن بعد خوندن معانی بسیار زیبا تفسیر همونصفحه رو هم میخونم به جرات میتونم بگم بیشتر وقتا متناسب با اون حال و هوام خدا باهام حرف زده خیلی قشنگه خیلی حس خوبی داره پیشنهاد میکنم دوستان عزیزم شما هم امتحان کتید







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)