به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام
    ممنون از ایجاد این تاپیک،انشالله که راه گشا باشه و بتونیم از تجربه های همدیگه استفاده کنیم.
    مسئله ای که من هنوز هم باهاش درگیرم و شاید زمان ببره تا بتونم اون رو به عنوان یه تجربه گوشه ذهنم داشته باشم ،،،پذیرش اشتباه و خطا ست!
    در مرحله اول ،از کلمه ی مراقبه یا مراقبت باید اینو متوجه بشیم که حتما یک خطایی هست که ما باید مراقب باشیم یا بپذیریم که حتما یک دشمن هست که قراره ما رو گمراه کنه و ما باید مراقب باشیم،موضوع ساده ای هست اما متاسفانه گاهی فراموش میشه واین فراموشی بسیار آسیب زا ست
    این مراقبت باید ملکه ذهن و رفتار ماباشه،یعنی اینقدر تمرین کنیم که همیشه توی دایره مراقبت باشیم.اینقدر ملکه بشه که جزیی از شخصیت ما بشه،مثل وقتی که پوستمون قراره جسم داغی رو لمس کنه و ما بی اختیار عقب میریم،یعنی باید مراقبت اینقدر پیشرفت کنه که به صورت غیر ارادی هم خودش رو نشون بده
    گاهی پیش میاد که آدمی تصمیم میگیره دیگه خطا نکنه ،اصلا هم اهل عرفان و سیر و سلوک واین قضیه ها نیست و فقط به خاطر فطرت پاک انسانی این تصمیم رو میگیره،اما بعد از یک اشتباه یا چندین اشتباه ،امیدش رو ازدست میده و کم کم از تصمیمش فاصله میگیره
    درنهایت این که؛ تقوا داشتن و مراقبه کردن یعنی اینکه ما حتما جایی رو خطا میکنیم و باید مراقب باشیم،و اگر هم اشتباه کردیم ناامید نشیم،درِ توبه همیشه باز هست
    امیدوارم تونسته باشم عمق این مطلب ساده اما مهم رو بیان کرده باشم
    تجربه خودم بود بعد از ماه رمضان!کاری رو که یک ماه ترک کرده بودم به لطف خدا و برکت ماه رمضان،اما بعد از ماه رمضان قرار با خدا شکست و ناامیدی و سرشکستگی عجیبی به سراغم اومد که اگه کنترل نمی‌کردم معلوم نبود چی میشد و حتما زمینه ساز اشتباه های دیگه میشد!

  2. 7 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 03 اردیبهشت 03), Mvaz (دوشنبه 03 اردیبهشت 03), فرشته مهربان (چهارشنبه 12 اردیبهشت 03), فرشته اردیبهشت (شنبه 08 اردیبهشت 03), zolal (یکشنبه 30 اردیبهشت 03), باغبان (جمعه 14 اردیبهشت 03), طنین باران (یکشنبه 09 اردیبهشت 03)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.