اول از همه ازدواج خانم الهه زیبایی ها را تبریک میگم. خوشحال شدیم. حدس هایی میزدم. خداروشکر.
فق یه چیزی به ذهنم رسید، از یزرگوارن اینجا من خیلی چیز یاد گرفتم. ولی اینو بگم که در شرایط سخت، من همون طبق نگاه الهه زیباییها، بالا و پایین شدن رو میبینم. چرا؟ چون همه انسانیم و مدام در حال تغییر. یعنی یوقت هایی در مسیر شکر، ناشکری میکنی یا یه وقت ور مسیر بندگی، خطا میکنی. ولی مهم اینه که در تکاپویی و سریع برمیگردی به مسیر. و مهمتر از همه اینکه دنبال معنایی در حوادث







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)