
نوشته اصلی توسط
مدیرهمدردی
پس به نقش هایی که کارگردان به ما می دهد و سناریوهای او ایراد نگیریم.
او برای رشد و حفاظت ما بهترین نقش های برازنده را در روزهای مختلف زندگی به ما می دهد. درست نقش را بازی کنیم. تا ارتقاء یابیم تا مدال و سیمرغ ناب بگیریم.
وقتی نقشت را خوب و درست اجرا کنی. هم در نهایت خودت شاد می شوی و آرامش می یابی و همه نتیجه آن موجب آرامش دیگران می شود و در نهایت مزد اجرای نقش خود را هم از آن رحمان و حکیم دریافت می کنی
خلاصه اینکه: مسائل و مشکلات و شرایط و زمان ها و مکانهای متفاوت تو را سراسیمه نکند. اینها لوکیشن هایی هست که تو باید در آن بازی کنی.
قرار نیست تو سناریو را عوض کنی یا نقش را جابجا کنی. فقط درست اجرا کن.
علاقه مندی ها (Bookmarks)