« چیزی که در دوست داشتنت بیشتر عذابم میدهد، این است که گرچه میخواهم، اما طاقت بیشتر دوست داشتنت را ندارم و آنچه در حواس پنج گانه ام به ستوه ام می آورد ، این است که آنها پنج تا هستند نه بیشتر... »
عشق یلدایی به وجودی سرشار از اصالت، سرشار از میل به کنجکاوی و دانایی، سرشار از تواضع و دوست داشتن و دوست داشته شدن و خالی از حقارت، خودشیفتگی، ریاکاری، نابرابری... نیاز دارد.
یلداتون مبارک










پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)