دختررررر میدونی چقدر نگرانت بودم چقدر ذهنمو مشغول کرد اون حرفی که درباره ی بیماری زدی و یکدفعه بی خبر گذاشتی و رفتی خدا میدونه تا مدتها چک میکردم ببینم کی برمیگردی و خبر از احوالت بهمون میدی،ولی همیشه از خدا میخواستم حالت خوب باشه هرکجا که هستی
هر چند ازت دلخورم چون بی مقدمه رفتی
ولی خوندن این پست همرو شست برد خدارو هزاران بار شکر که همه چی به خوبی پیش رفته و الان حال خوبتو با ما شریک شدی و در جریانمون گذاشتی بعد از شیییش ساال







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)