سلام ممنونم. فکر میکنم ریشه مشکل تصمیم گیری من، عدم اعتمادبنفس کافیه که باعث میشه در مقابله با تبعات هر تصمیم احساس ناتوانی کنم و بنابراین اصلا تصمیم نمی گیرم. احتمالا باید این رو در خودم حل کنم.
البته که یه قسمت مهم تصمیم گیری داشتن اطلاعات و آگاهی کافیه..
ولی من خودم فکر میکنم اطلاعات رو هیچوقت نمیشه کامل بدست آورد. بهمین دلیل با همین اطلاعات نسبی باید تصمیم گرفت. کاش خانم فرشته مهربان بازم سری به سایت بزنند و اون موضع توحیدی انتخاب کردن و تصمیم گیری رو توضیح بدن.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)