- من دو روزه بخاطر بیماری خاص جنین مجبور شدم تصمیم سختی رو بگیرم و با زایمان دلبند چهار و ماه نیمه خودمو مرده به دنیا بیارم،دیدمش و انگار مهر مادری و فراق داره از پا درم میاره ،درد عمیقی دارم و قلبم و بطنم جای خالی پسرمو هی بهم یاداوری میکنه….
تشکرشده 193 در 63 پست
- من دو روزه بخاطر بیماری خاص جنین مجبور شدم تصمیم سختی رو بگیرم و با زایمان دلبند چهار و ماه نیمه خودمو مرده به دنیا بیارم،دیدمش و انگار مهر مادری و فراق داره از پا درم میاره ،درد عمیقی دارم و قلبم و بطنم جای خالی پسرمو هی بهم یاداوری میکنه….
Mvaz (جمعه 12 خرداد 02), فرشته مهربان (یکشنبه 21 خرداد 02), سحر بهاری (جمعه 26 خرداد 02)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)