سلام بر بزرگواران همدردی، همه اونایی که هستن و اونایی که نیستن! خوبین ایشالا؟ انشالا که خوب و خوش باشین و ایام بکام. دیوید بکام منظورم نیست ها! به کام!...
قریب به شش ساعت تاخیر در پرواز تنها چیزی که برام داشته تا بدین جا تمرینی برای صبر بوده. با تمام اعصاب خوردی، باید صبر کرد، چاره ای نیست ظاهرا.
داشتم به این فکر میکردم که تاثیر ظاهر در نگاه اول بر روی نفر مقابل چقدر زیاده، مخصوصا اینکه یه حالتهای خاصی داشته باشی که بتونی حس نفرت طرف مقابل رو بر بینگیزینی. اون چیزی که اگه اشتباه نکنم بهش میگن first impression, یعنی تاثیر در نگاه اول.
هر چی انسان روی خودش کار کنه، باز هم در نگاه اول کاملا تحت تاثیر مثبت یا منفی قرار خواهد گرفت.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)