به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 489

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    خیلی خوبه بهش فکر میکنی، راستی میدونی نیکلاس کوپرنیک ستاره شناس لهستانی کمال گرا بود؟

    مثلا ایشون گفت تموم کرات دور خورشید میگردن و زمین مرکز عالم نیست و یکسری باور های دیگه. درست زمانی که مخالفای زیادی داشت و اونا نظریاتشو قبول نداشتن.

    جناب کوپرنیک چون کمال گرا بود بعد از سه دهه تحقیق هنوز تصور نمی‌کرد بتونه کتاب به چاب برسونه و عقیده داشت باید مجددا بازبینی صورت بگیره و عجله ای برای چاپ نیست. میگن اولین نسخه کتابش زمانی که در حال مرگ بود بدستش رسید و فوت کرد. اما بعد از مرگش نظریاتش تو دنیای ستاره شناسی انقلاب کرد و ما از هر جای کره ی زمین حداقل یکبار اسمشو شنیدیم.

    آدمای موفق به تمام تلاشی که انجام دادن افتخار میکنن و شکست و پیروزی رو با هم جشن میگیرن
    اما شخصیت کمال گرا همون زمان در حال انتقاد، سرزنش و تخریبه. اون بدون اینکه ارزشهای خودش رو بدونه سعی میکنه دستاورداش شخصیتو توضیح بدن.

    علاوه بر اینها توجه انسان به علم نجوم باعث درگیری های سالم، رشد آگاهی، انتظام افکار، تاثیر روی استدلال ها، روی سبک زندگی ... تا عبور او از روزمرگی ها، همهمه، افسردگی و احساس پوچی .... میشه و دَر دنیایی پر رمز و راز و عظمتی ورای تصور رو به روش باز میکنه.

    ...........................

    سون جان محبت داری عزیزم، امید دارم بتونیم همیشه مثل الان از حضورت لذت ببریم .

    خوشحالم که یه روزی خیلی اتفاقی این تالار رو پیدا کردم، با بچه های اینجا و تو آشنا شدم، شاید اگر جای دیگه ای تو محیط مجازی انرژی و وقت میذاشتم از دست میرفت اما اینجا قصش فرق داره.

    سون جان، وقتی بعضی افراد توی یه محیطی وظایف بیشتری نسبت به سایرین پیدا میکنن، لازمه نسبت به بقیه بیشتر رعایت کنن و منظم تر باشن. برای همین ممکنه بنظر بیاد خیلی خُشک هستن یا مثل گذشته ها رفتار نمیکنن، شایدم خودشونو میگیرن. که تکذیب میکنم اینطور نیست



  2. 2 کاربر از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 13 مرداد 01), شمیم الزهرا (پنجشنبه 13 مرداد 01)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.