سلام پاییزه عزیز و جناب باغبان ،
امیدوارم خوب باشین ... گاهی وقتا آدما وجودشون رو برای دیگران یادآوری می کنند ، میگن ببین من هستما! .... من از این دسته آدما اصلا خوشم نمیاد (در حد تنفر) وقتی میبینی در گروه و موقعیتی جایی نداری برو ، نیاز به سرو صدا نیست . منم در واقع می خواستم زود کاربریمو حذف کنم و برم ولی واقعا بعد این همه سال که در تالار بودم و تعلق خاطری که به اینجا داشتم نتونستم بدون خداحافظی برم و نمیدونم چی شد که ناراحتیمو ابراز کردم .
در واقع دیشب که اومده بودم تالار و دیدم یه عده تاپیک زده بودن برای مشکلاتشون با خودم گفتم چقدر حس خوبیه که بتونم در حد دانش و تجربه خودم به بقیه کمک کنم ، برای همین تصمیم گرفتم تنها برای اینکه
برای بقیه مفید واقع باشم بمونم .
یادمه یه مدت مدیران سایت از جمله خود آقای باغبان گفتن که بغیر از جویای احوال دیگران بودن مطلب دیگه ای در این تاپیک نوشته نشود .
همه شما کاربران در مواقعی که عمیقا به مشاوره تون نیاز داشتم راهنماییم کردین ، هم در بعد زندگی ، معنوی و شغلی و غیره ، واقعا سپاسگزارم از همه تون . من آدمی نیستم فراموش کنم این خوبی هارو . امیدوارم هر کجا هستید سلامت و عاقبت بخیر باشید .
آقای مدیر درست فرمودن آقای باغبان که باید انتظاراتمون از محیط بیرونی رو کمتر کنیم چون بیشترین ضرر رو به خودمون میرسونه ، ولی ما آدما موجودات اجتماعی هستیم حتی درون گرا ترین آدما .
اینجا که فضای مجازیه و واقعا برای اینقدر توضیح دادن کار بیهوده ایه.
ولی به عنوان یکی از کاربران این تالار این متن از آقای شاملو که خیلی دوسش دارم رو می نویسم براتون ، لطفا هر کسی میخونه کمی بهش فکر کنه .
آدمها همه می پندارند که زنده اند
برای آن ها تنها نشانه حیات بخار گرم نفس هایشان است
کسی از کسی نمی پرسد : آهای فلانی !
از خانه دلت چخبر ؟ گرم است؟
چراغش نوری دارد هنوز ؟
حواستون به عزیزانتون، افراد خانواده ، دوستانتون ، آدمای اطرافتون باشه .
پاییزه عزیزم شما خانم خوبی هستین، این رو موقع خوندن پیامتون حس کردم ، البته مدت هاست در تالار حضور دارین و همیشه خانم با درکی هستید . با خاله تون حتما تماس بگیرید ، این کارای کوچیک مثل مکالمه تلفنی ، تماس تصویری و حتی یه لبخند ، با اینکه به ظاهر برای بیشتر افراد بی اهمیت و کوچیک بنظر میرسه ولی میتونه دل طرف مقابلتون رو کلی شاد کنه .
موفق و سربلند باشید







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)