فراموشکاری هم خودش نعمت بزرگیه ،همه ی ادما تو زندگی لحظاتی رو تجربه میکنن که یاد اوریش ممکنه سخت باشه و آزار دهنده،حالا این لحظات میتونن خوب یا بد باشن که هر کدوم یاد اوریش میتونه نفس آدم رو بگیره به نوعی![]()
تشکرشده 19 در 10 پست
فراموشکاری هم خودش نعمت بزرگیه ،همه ی ادما تو زندگی لحظاتی رو تجربه میکنن که یاد اوریش ممکنه سخت باشه و آزار دهنده،حالا این لحظات میتونن خوب یا بد باشن که هر کدوم یاد اوریش میتونه نفس آدم رو بگیره به نوعی![]()
miss seven (شنبه 25 تیر 01), Mvaz (پنجشنبه 23 تیر 01), paiize (شنبه 25 تیر 01), باغبان (پنجشنبه 23 تیر 01), شمیم الزهرا (یکشنبه 26 تیر 01)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)