چرا انسان فراموشکاره؟ همه چی رو یادش میره. هممون معتقدیم خدا آفریدگار همه چیزه. ولی هی یادمون میره. خود من، روزهای اول فوت مادرم، ثانیه به ثانیه به مادرم فکر میکردم، الان شده روزی یه بار. شاید چند سال دیگه بصه مثلا هر چند ماه یکبار یا هر چند سال یکبار....







پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)