سلام دوستان خوبم ، ان شاءالله حال دلتون عالی باشه .
ممنونم آقای mvaz که از من یاد کردین ، روز های سختی رو گذروندم ولی شکر خدا بهترم .
خیلی حرفا دارم بچه ها که میخوام بگم و دوباره از صحبت ها و مشاوره های خوبتون استفاده کنم ولی به موقع میام .
نمیدونم چرا الآن حرفم نمیاد :(
فعلا خدانگهدار همه تون![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)