منو ببخش كه بهت شك كردم واقعا برايم جاي سوال داشت كه چطور با مشغله كاري هميشه آنلايني اما جوابت قانع كننده بود .
افسون جان روي نظري كه داده بودم كمي فكر كن بهتر نيست يه مدت هر چند كوتاه تنها باشي شايد امروز چون گذشته تحمل تنهايي رو نداشته باشي !در گوشي بهت بگم گاهي روزها دلم مي خواد فقط يكهفته براي خودم باشم اونقدر كه هيچ آشنايي رو نبينم يه جورايي دلم براي خلوت با خود تنگ ميشه . به نظرم اين حق طبيعي هر انسانيه كه لحظه هاييرو به فقط به خود اختصاص بده هرچند زندگي امروزه اين حق رو از اغلب ما گرفته.
اما اينكه اينهمه آروم و با تمأنينه به نظرات دقت مي كني بدون هيچ رنجشي نظرات مخالف رو در كنار موافقين قرار مي دي جاي تحسين داره .من مطمئنم با چنين روحيه اي موفق تر از پيش خواهي شد . ببين چه زيبا نظر دوستان رو به خود جلب كردي .