سلام همدردی های فعال و پرانرژی
ان شاءالله همه تون سلامت باشین و تک تک لحظات زندگیتون با برکت باشه .
الهه جانم تولدت مبارک باشه دوست مهربونمتالار با وجود تو خیلی زیباتر و دلنشین تره .
تولد حضرت فاطمه (س ) رو هم به تمام همدردی های عزیز به خصوص بانوان و مادران دوست داشتنی تبریک میگم .
دوستتون دارم![]()






تالار با وجود تو خیلی زیباتر و دلنشین تره .
پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)