سلام
چه طوری غلام عزیزم.
ممنون از احوال پرسی ات،
منم خوبم خدا رو شکر
..........
سلام خانم پو دوستان تاپیک سیمرغ رو راه انداختم افتخار بدین اگر این پست رو میبینید شرکت کنید.
خانم افسونگر شما هم همینطور،
--------
راست میگی آقا غلام، از اسکارفیس و آقای نجار و وروجک نه ببخشید وروجک تو فیلم بود اینجا وروجک نداشتیم، و باقی دوستان هم خبری نیس







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)