اومدم بنویسم حالم خوب نیست…که کامنت جناب mvas رو دیدم منصرف شدم.
تشکرشده 193 در 63 پست
اومدم بنویسم حالم خوب نیست…که کامنت جناب mvas رو دیدم منصرف شدم.
Mvaz (سه شنبه 21 دی 00), باغبان (سه شنبه 21 دی 00), طنین باران (سه شنبه 21 دی 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)