به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 28 نخستنخست 12345678910111213141516171819 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 279

موضوع: اشتباه بزرگ

  1. #81
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-16
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    6,426
    سطح
    52
    Points: 6,426, Level: 52
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 22 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    قصد دارم بهترین تصمیم رو بگیرم که بعدها پشیمانی برایم نداشته باشد. بعد از مطرح کردن مشکلم در سایت و نظرات دوستان فهمیدم که باید صبور باشم و در مورد این موضوع عجله نکنم. البته همانطور که قبلا گفتم من فکر میکردم این کار آسان است ولی درواقعیت از عهده خود من نیز خارج میباشد. به هر حال برای جدایی همیشه وقت است و خوب که فکر میکنم می بینم که زندگی شخصی و مشترک درصد کمی از وقت و فکر من را درگیر خود کرده است. همسر من اگر چیزی را به زندگی من اضافه نکرده است در عوض چیزی را هم از من نگرفته است و سد راه من نشده است و به تمام فعالیت ها و سرگرمیهایم میرسم. من البته فکر نمیکردم کاری که میخواهم انجام بدهم خیلی بد باشد ولی با خواندن نظرات دوستان فهمیدم که به عنوان یک شخص ثالث گناه من نابخشودنی است. به هرحال تفکر و تعقل بیشتر در این مورد ضرری ندارد و چه بسا به قول آن دوست عزیز ناخواسته بهترین انتخاب را کرده باشم.
    ساقیا جام میم ده که نگارنده غیب
    نیست معلوم که در پرده ی اسرار چه کرد
    آن کـــه پـر نقش زد ایــن دایـره مــینایی
    کــــس ندانست که در گردش پرگار چه کرد

  2. کاربر روبرو از پست مفید miran92 تشکرکرده است .

    miran92 (جمعه 09 بهمن 88)

  3. #82
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط afsoon520
    قصد دارم بهترین تصمیم رو بگیرم که بعدها پشیمانی برایم نداشته باشد. بعد از مطرح کردن مشکلم در سایت و نظرات دوستان فهمیدم که باید صبور باشم و در مورد این موضوع عجله نکنم. البته همانطور که قبلا گفتم من فکر میکردم این کار آسان است ولی درواقعیت از عهده خود من نیز خارج میباشد. به هر حال برای جدایی همیشه وقت است و خوب که فکر میکنم می بینم که زندگی شخصی و مشترک درصد کمی از وقت و فکر من را درگیر خود کرده است. همسر من اگر چیزی را به زندگی من اضافه نکرده است در عوض چیزی را هم از من نگرفته است و سد راه من نشده است و به تمام فعالیت ها و سرگرمیهایم میرسم. من البته فکر نمیکردم کاری که میخواهم انجام بدهم خیلی بد باشد ولی با خواندن نظرات دوستان فهمیدم که به عنوان یک شخص ثالث گناه من نابخشودنی است. به هرحال تفکر و تعقل بیشتر در این مورد ضرری ندارد و چه بسا به قول آن دوست عزیز ناخواسته بهترین انتخاب را کرده باشم.
    ساقیا جام میم ده که نگارنده غیب
    نیست معلوم که در پرده ی اسرار چه کرد
    آن کـــه پـر نقش زد ایــن دایـره مــینایی
    کــــس ندانست که در گردش پرگار چه کرد

    تبریک میگم .کار خوبی میکنید . موفق باشید .

  4. #83
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    و من بعد از خوندن مطالب و جواب هاتون به شخصیت محکم و قابل احترامتون تبریک می گم خانم افسون.

  5. #84
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 21:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    338
    امتیاز
    4,957
    سطح
    45
    Points: 4,957, Level: 45
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 286 در 92 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    سلام afsoon520 من موضوع شما رو پیگیر بودم ولی چون دوستان جواب هایی مشابه داده بودند ترجیح دادم نظر تکراری ندم.
    خوشحال شدم که مسیر ذهنیت عوض شد. اگر هر موقع دوباره افکار طلاق و جدایی به سراغت اومد سعی کنید که اونو رد کنید.مثلا به خودتون بگید از کجا معلوم بعد از جدایی شرایط بهتر بشه! از کجا معلوم بتونم شخص آرمانیمو پیدا کنم(چون باید قبول کنیم شرایط برای خانم های مطلقه کمی سخت تر است)
    تا آخر عمر مجرد بودن هم خیلی سخته.
    شما بهتره با تمام دوستانتون دوباره رابطه برقرار کنید و با افتخار شوهرتونو بهشون نشون بدید.اگر شما برای شوهرت خیلی ارزش قائل بشی مطمئن باشید اونها هم شوهرتون رو سطح پایین نمی بینند.
    راستشو بخواید یکی از نزدیکان من هم در انتخابش مثل شمارفتار کرد،ومتاسفانه به خاطر فرار از مشکلاتش ازدواج کردحالا شما که خوبه اون ناخواسته دو ماه بعد از ازدواجش بچه دار هم شد.خودم شاهدم که شوهرشو دوست نداشت به خاطر حامله شدنش زجر میکشید و اصلا شوهرشو تحویل نمیگرفت.تا 2 سال این ماجرا ادامه داشت. از دوستاش برید،تحصیلاتشو ادامه نداد،ناراحتی روحی پیداکرد،با زمین و زمان درگیر بود...
    الان 8 سال از ازدواجشون میگذره و میتونم به جرات بگم که خوشبختند از همه لحاظ. وقتی ازش پرسیدم که چی شد اینقدر عوض شدی؟180 درجه تغییر؟میگه خوبی های شوهرش از رو بردش،و در اصل مسیر فکریشو عوض کرد. وقتی دیده بود شوهرش اینقدر مهربان و فداکار و خوبه ومهمتر از همه خیلییییییییییی دوسش داره،این خیلی باارزشه.درسته چهره و تحصیلات عالی نداره ولی خوبی های زیادی داره که اکثر خواستگارهای تحصیل کرده و زیبای قبلیش نداشتند.
    خیلی خوبه آدم با رغبت تمتم انتخاب کنه ولی بعد از اینکه انتخاب کرد تمام سعیشو بکنه که خوبیهارو ببینه و به اونا افتخار کنه.خود خدا هم کمک میکنه...
    موفق باشی
    [align=justify][align=center]
    [size=large]عشق یکسان ناز درویش و توانگر میکشد
    این ترازو سنگ و گوهر را برابر می کشد[/size][/align]
    [/align]

  6. #85
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,240
    سطح
    100
    Points: 325,240, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط afsoon520
    قصد دارم بهترین تصمیم رو بگیرم که بعدها پشیمانی برایم نداشته باشد. بعد از مطرح کردن مشکلم در سایت و نظرات دوستان فهمیدم که باید صبور باشم و در مورد این موضوع عجله نکنم. البته همانطور که قبلا گفتم من فکر میکردم این کار آسان است ولی درواقعیت از عهده خود من نیز خارج میباشد. به هر حال برای جدایی همیشه وقت است و خوب که فکر میکنم می بینم که زندگی شخصی و مشترک درصد کمی از وقت و فکر من را درگیر خود کرده است. همسر من اگر چیزی را به زندگی من اضافه نکرده است در عوض چیزی را هم از من نگرفته است و سد راه من نشده است و به تمام فعالیت ها و سرگرمیهایم میرسم. من البته فکر نمیکردم کاری که میخواهم انجام بدهم خیلی بد باشد ولی با خواندن نظرات دوستان فهمیدم که به عنوان یک شخص ثالث گناه من نابخشودنی است. به هرحال تفکر و تعقل بیشتر در این مورد ضرری ندارد و چه بسا به قول آن دوست عزیز ناخواسته بهترین انتخاب را کرده باشم.
    ساقیا جام میم ده که نگارنده غیب
    نیست معلوم که در پرده ی اسرار چه کرد
    آن کـــه پـر نقش زد ایــن دایـره مــینایی
    کــــس ندانست که در گردش پرگار چه کرد
    سلام afsoon520
    با خواندن این پست شما به راحتی همه می توانند پی ببرند علت موفقیت تحصیلی و شغلی شما هم تا كنون در چه بوده است. هوشیاری ، مشورت ، تواضع و انعطاف پذیری بخشی از خصوصیات مثبت شماست.
    معدود اعضایی هستند كه بتوانند در موضوعی كه سئوال خود را مطرح می كنند از لاك احساسی خود بیرون بیایند و چنین پاسخ بالغانه ای بدهند.
    من خوشحالم كه گزینه بررسی بیشتر را انتخاب كردید.

    اما یه نكته كه شاید ظرافت و كلید مشكل شما باشد. بسیار دیده شده است افرادی كه بسیار موفقند و همگان دوست دارند جای آنها باشند. و آنها مدارج عالی تحصیلی و شغلی را می پیمایند به خاطر كمالگرایی و ایده آل خواهی كه دارند از درون احساس نارضایتی می كنند. كه معمولا با خود كم بینی همراه هست. (شاید برای دیگران تعجب آمیز باشد) اما واقعیت اینست كه علیرغم اینكه این افراد محكم صحبت می كنند اما خودشان را از درون كاملا قبول ندارند. و این مسئله منجر می شود كه در چشم و دهان دیگران تصویر خود را جستجو كنند. همچنین نسبت به آنچه به آنها وابسته است یا تعلق دارد حساسیت زیادی نشان می دهند. گویی این افراد و اشیاء‌ وابسته به آنهاست كه به آنها اعتبار میدهد.
    لذا شوهر شما وسیله ای برای جبران نگاه خودتون به خودتون هست. شما می خواهید با وصله شوهرتان احساس بزرگی كنید،‌چنانكه دیگران هم مجذوب شوند و اینگونه احساس بهتری به خود پیدا می كنید.
    اینكه شما شوهرتان را با دیگران مقایسه می كنید. دیگرانی كه حتی از شما كمتر موفق بوده اند. به این علت است كه وزنه خود را خوب نمی دانید.
    از طرفی این زیاده خواهی از خودتون و انتظارات كمالگرایانه از خودتان حالا به همسرتان نیز تسری داده اید. یعنی همانطور كه هیچ وقت از خودتان صددرصد راضی نمی شدید و بیشتر می خواستید نسبت به همسرتان هم اكنون اینگونه اید. یعنی می خواهید 20 باشد.

    تا حالا از خود پرسیده اید چرا باید فردی كه همه امكانات مادی و فرهنگی زندگی را دارد،‌ موفقیت تحصیلی و شغلی دارد و حالا همسری در كنار خود دارد كه اینگونه با گذشت و با صفا او را دوست دارد، اینقدر ناراضی باشد كه حتی به طلاق فكر كند؟
    جواب: زیاده خواهی از زندگی ،‌كمال طلبی افراطی، احساس كم بودن و نیاز به بیشتر شدن. و این حرصی پایان ناپذیر است.

    تمرین عملی برای اینكه متوجه بشوید خودتون چه چیزهایی دارید؟ و همسرتان چه خصوصیاتی دارد؟
    برای این كار در بخش مشاوره خانواده سری به انجمن های مختلف آن بزنید و مشكلات زوج ها را بخوانید. تا مرتبه خودتون برای خودتون روشن شود. بعد راحت تر می توانید تصمیم بگیرید؟

    (این عكس كاری هست كه شما می كنید یعنی در خود و همسرتون و دیگران می گردید نقاط ضعف را شكارمی كنیذ!!)



    اما هر كار كردم نتوانستم از كنار نظر یكی از اعضاء‌ بگذرم.sorena_arman

    نقل قول نوشته اصلی توسط sorena_arman
    چرا سر کار!! این قضیه به سر برادر من اومد!! همسرشون کارشناسی ارشد داشتند و برادر من مدرک لیسانس و کار آزاد داشتند. همسر ایشون بلافاصله بعد از استخدام تو دانشگاه پیام نور درخواست مهریه کرد و همزمان شرط صرف نظر از مهریه رو طلاق گذاشت!! که البته دومیش اجرا شد.قضیه کاملا واقعیه تصور می کنم. افسون خانوم برای اینکه هم ایشون وابسته تر نشه و هم شما درگیر موضوعی به اسم حس دلسوزی در حق کسی که به نظر من شانش بسیار بیشتر از مدرک شماست!! نشید با بخشیدن مهریتون طلاق بگیرید.
    دوست عزیز ، چرا اینقدر راحت و سطحی توصیه به طلاق می كنید،‌آن هم زندگی با چنین قوام و استحكامی.
    واقعا شما چه می دانید از طلاق.
    حتی اگر شما مردی باشید كه طلاق گرفته باشید، باز هم نمی توانید اثرات طلاق را بر یك خانم حتی درك كنید.
    اینجا هر نام كاربری یك انسان هست. با هزاران احساس پیچیده و رازآلود.
    و هر چند خط مشكلی ،‌یك دنیا مسئله برای فرد هست.
    چگونه به راحتی توصیه می كنیم تا طومار زندگی یك فردی را در هم بریزیم.
    حتی یك متخصص و مشاور حرفه ای بعد از ساعتها جلسه حضوری و بررسی همه جانبه مسائل باز هم چنین توصیه جسورانه ای را به مراجع خود نمی كند و تصمیم گیری را در نهایت به عهده خود فرد می گذارد. حتی اگر آن فرد بی سواد یا از نظر هوشی ضعیف باشد. چون به هر حال یك انسان است و تصمیم گیرنده.
    پس چگونه شما به فردی كه تمام شرایط انتخاب را دارد به جای دادن نظر،‌ توصیه به طلاق می كنید.
    تو را خدا دقت كنید!
    ما با انسانها سرو كار داریم.
    و هر انسان خود یك دنیاست

  7. 4 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (پنجشنبه 18 آذر 89)

  8. #86
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 13:34]
    تاریخ عضویت
    1387-8-22
    نوشته ها
    164
    امتیاز
    6,163
    سطح
    51
    Points: 6,163, Level: 51
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 187
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    289

    تشکرشده 290 در 73 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    افسون جان خوشحالم ازاینکه توانستی به نتیجه ایی برسی
    امیدوارم همیشه موفق باشی.

  9. #87
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 دی 89 [ 16:43]
    تاریخ عضویت
    1387-4-03
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    5,593
    سطح
    48
    Points: 5,593, Level: 48
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 157
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 59 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    منو ببخش كه بهت شك كردم واقعا برايم جاي سوال داشت كه چطور با مشغله كاري هميشه آنلايني اما جوابت قانع كننده بود .
    افسون جان روي نظري كه داده بودم كمي فكر كن بهتر نيست يه مدت هر چند كوتاه تنها باشي شايد امروز چون گذشته تحمل تنهايي رو نداشته باشي !در گوشي بهت بگم گاهي روزها دلم مي خواد فقط يكهفته براي خودم باشم اونقدر كه هيچ آشنايي رو نبينم يه جورايي دلم براي خلوت با خود تنگ ميشه . به نظرم اين حق طبيعي هر انسانيه كه لحظه هاييرو به فقط به خود اختصاص بده هرچند زندگي امروزه اين حق رو از اغلب ما گرفته.
    اما اينكه اينهمه آروم و با تمأنينه به نظرات دقت مي كني بدون هيچ رنجشي نظرات مخالف رو در كنار موافقين قرار مي دي جاي تحسين داره .من مطمئنم با چنين روحيه اي موفق تر از پيش خواهي شد . ببين چه زيبا نظر دوستان رو به خود جلب كردي .

  10. #88
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 اسفند 89 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1387-8-01
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    4,483
    سطح
    42
    Points: 4,483, Level: 42
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 73 در 47 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    افسون جان خيلي خوشحالم كه تصميم منطقي براي زندگي ات گرفتي. اميدوارم هر چه مي گذرد نظرت به زندگي و شوهرت بهتر شود. احترام زن و شوهر فقط به خودشون بستگي داره. اگه تو شوهرت رو پيش يه جمع بالا ببري اون ها هم از تو تبعيت مي كنند و بالعكس. اگر حرفي زدم كه باعث ناراحتي ات شد به بزرگواري خودت ببخش.
    عميق ترين درد در زندگي مردن نيست، پنهان كردن قلبي است كه به اسفناك ترين حالت شكسته است.

  11. #89
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 خرداد 88 [ 06:51]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,353
    سطح
    42
    Points: 4,353, Level: 42
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    دوست خوبم ، خوشحالم که منطقی تر راجع به زندگیت تصمیم گرفتی سعی کن کم کم لذت های زندگی زناشویی و با هم بودن را به شوهرت هم بچشانی مطمئن باش با گذشت ایام و از این که در این روز ها تصمیم عجولانه ای نگرفتی خوشحال خواهی بود
    خوشبخت باشی و موفق

  12. #90
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 دی 87 [ 17:55]
    تاریخ عضویت
    1387-6-28
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    3,242
    سطح
    35
    Points: 3,242, Level: 35
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 108
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    سلام عزیزم . عید غدیر رو به شما خانوم نازنین وهمسر گلت تبریک میگم .من هر چند روز یکبار می اومدم اینجا ببینم شما آخرش چه تصمیمی میگیرید ...میدونید ....نمیتونستم از فکرتون بیام بیرون ...من عمیقا نگران شما بودم ...به هر حال خیلی خوشحالم که تونستید به چنین نتیجه ای برسید....امروز که عیده از صمیم دل برای خوشبختی شما دعا میکنم .....مطمئنا به خاطر همین تعقل وانعطافتونه که راه درست رو یافتید....اصلا قادر به بیان شوقم از این تصمیمتون نیستم
    دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای
    فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد
    گرت هواست که معشوق نگسلد پیمان
    نگاه دار سر رشته تا نگه دارد


 
صفحه 9 از 28 نخستنخست 12345678910111213141516171819 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.