سلام به عنوان یه مادر درک میکنم که چقدر عاشقانه فرزندتون را دوست دارین و چقدر زندگی و موفقیت و خوشبختی اش براتون مهم و ارزشمند است
و تو این مورد کاملا حق را به شما میدم
کاش دختر شما قبول میکردن که مشاوره قبل از ازدواج برن
به قول دکتر هلاکویی مشاور چراغ ها را روشن میکنه
چه خوب بود که شما و دختر عزیزتون با ایشون آشنا می شدین و برنامه رازها و نیازها را گوش میکردین
فقط میتونم بگم اگه دختر تون به حرفای شما گوش نمیکنه و نظر منفی شما را میدونه بهتره در این مورد سکوت کنین دیگه بحثی نداشته باشین ولی به عنوان یه مادر همیشه آغوش گرمتون باز باشه و پذیرای اون در هر شراطی باشین و هیچوقت کارای بدی که انجام داده را یادآور نشین و تنها و تنها همراز و همدرد و حمایتگر او باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)