سلام خانم آی تک
یه نکته ای توی تایپیکت توجه منو جلب کرد و اون تاکیدت روی اصرارهای همسرت بود. چه زمان آشنایی چه بعدش که باهم قهر میکردید و خونه رو ترک میکردی.
نمیدونم تجربه زندگیت تا اینجا باعث شده چه تغییراتی کنی ولی این نکته رو برای خودشناسی توی مسیر کلی زندگیت یاد آوری میکنم. و اونم چه احساس یا طرحواره هایی از قبل از زمان کودکی تا دوره بلوغ و قبل ازدواج با خودت حمل کردی و پرورش دادی که اصرار یه نفرباعث میشه تصمیماتت تحت تاثیر قرار بگیرن؟ مثلا ممکنه فکر کنی دوس داشتنی نیستی یا خودت رو زیاد دوست نداشته باشی و اصرار یه نفر روی یه طرح واره ای تاثیر بذاره و یه حساس خوب رو به تو بده و تصمیماتت رو از حالت منطقی وارد فاز احساسات کنه.
من کاری با تصمیمت برای زندگی مشترک ندارم.اما در مورد خودشناسی خودت نمیتونم دقیقا حدس بزنم چه چیزی یا طرحواره ای از گدشته ت داری؟ آیا اصلا طرحواره ای از گذشته داری ؟ و اگه بوده آیا با این تجارب حل شده یا نه؟ ولی به نظرم توی این زمینه یه خودشناسی عمیق تری از خودت نیاز داری








علاقه مندی ها (Bookmarks)