به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 167 از 193 نخستنخست ... 67117127137147157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177187 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,661 تا 1,670 , از مجموع 1928
  1. #1661
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    سلام.
    آقا غلام، بحث به دل نشستن مساله مهمیه. و اگر زیبایی بزرگترین معیار شماست، حرفی نیست، هر کسی معیارهای خودش رو داره.

    در مورد زیبایی، اگر در ملاقات اولی که با دختر خانمی داشتید، ظاهرشون اصلا دلتونو زد و به نظرتون زشت اومد دیگه ادامه ندید. اما اگه در حد این بود که قیافش به نظرتون زیبایی خاصی نداشت و معمولی بود، یکی دو جلسه دیگه هم ادامه بدید. اگر برداشت کلیتون این شد که در مجموع براتون دلنشین نبود، اونوقت ادامه ندید.

    گاهی ما توقع داریم یکی پیدا بشه که دلمون رو ببره.در صورتی که شاید آنچه درست تر و ارزشمند تره اینه که بعد از شناخت به ان نتیجه برسیم که طرف ارزششو داره که بهش دل بدیم.
    مرسی خانم پووه، آخه کدوم دختر خانمی هست که زشت باشه؟! همشون یه زیبایی هایی دارن، ولی من توی ذهنم یه چیزی رو متصور هستم شاید، از کسی که دلنشین باشه. حالا نه الزاما یه خانمی با گیسوان کشیده یا ابروان کمانی و .... یه سری فانتزی هایی هست که خب شاید از لحاظ شما خنده دار باشه.
    اینگه میگین اگه معمولی بود چند جلسه ادامه بده، خیلی سخته، واقعا سخته. هم برای این خانواده سنتی ما که جلسه اول به جلسه دوم کشیده بشه دیگه تمومه مسئله براشون. هم اینکه خودمم راضی نیستم اینجوری اون بنده خدا اذیت میشه...

  2. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 26 تیر 00)

  3. #1662
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    چهل و پنج دقیقه مشاوره، 250هزار تومان.

    خوبه که مواد مصرفی و مواد اولیه وارداتی در کارشون لازم نیست که تحت فشار تحریم قرار گرفته باشن!

    این حجم از دلسوزی قشر روانشناس و مشاور برای رفع مشکلات جامعه قابل ستایشه!

  4. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    gholam1234 (شنبه 26 تیر 00), Mvaz (شنبه 26 تیر 00)

  5. #1663
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 بهمن 03 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1394-2-25
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    11,079
    سطح
    69
    Points: 11,079, Level: 69
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    714

    تشکرشده 351 در 126 پست

    حالت من
    Bitafavot
    Rep Power
    44
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اثر راشومون نمایش پست ها
    سلام خانم Pooh
    من فکر میکنم هیچ کس در دنیا وجود نداره که چنین تعریفی از تنهایی در موردش صدق کنه. تاکید میکنم هیچ کس.
    مثلا مگه ممکنه الان زبانم لال شما یه اتفاق مهم و ناگوار براتون بیفته و حتی اعضای خانوادتون براشون مهم نباشه چی شده؟!
    حتی یه مجرم بزرگ بین المللی هم که کلی جنایت تو پرونده ش هست موقعی که دستگیر میشه و میخواد مجازات بشه قطعا افرادی هستن که نگران سرنوشتش باشن.
    اصلا درک نمیکنم که چطور چنین حسی در وجود شما رخنه کرده!!!
    هر چقدر که این حس در شما قویتر باشه بیشتر نیاز به تغییر دیدگاه و تلقی هاتون دارید.
    دقیق دلیلشو نمیدونم ولی صحبت شما یکم از تخیلاتی که گاهی با فشار فکری خودشو به واقعیت نزدیک میکنه از ذهنم خالی کرد...دقیقا بطور معکوس مبحث شما، این روزا به دنبال تنهایی هستم..گاهی حتی دوست ندارم برای کسی مهم باشم تا کوچکترین وابستگی ذهنیم برای تنها بودن از بین بره...سالهاس فانتزی فکرم اینه که چمدون بدست دارم از کشور برای همیشه میرم...شرایطش هم تا حدودی دارم که بتونم مهاجرت کنم البته نه مثل کسانی که انگیزه مهاجرتشون مسایل مادی و کیفیت زندگیه.... انگیزه من فقط برای تنها بودنه بطور مستقل و تحولی که بتونه با جبرش منو راضی کنه..چیزی که اینجا شدنی نیست....

  6. کاربر روبرو از پست مفید افسونگر تشکرکرده است .

    gholam1234 (شنبه 26 تیر 00)

  7. #1664
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    چقدر نگاهها متفاوته، راشامون، پووه، افسونگر...
    واقعا این تفاوت فکراا رو میبینم کیف میکنم. این همه نظر متفاوت در مورد تنهایی...

  8. #1665
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 بهمن 03 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1394-2-25
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    11,079
    سطح
    69
    Points: 11,079, Level: 69
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    714

    تشکرشده 351 در 126 پست

    حالت من
    Bitafavot
    Rep Power
    44
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    خاستگاری سنتی هم عجب چیز عجیب غریبی هست .
    نیم ساعت طرفو میبینی و صحبت میکنی و بعد جلسه میگن خب چی شد؟ تمومه دیگه؟!!!.
    آخه طی یکسال هم نمیشه طرفو بشناسی.

    هر جایی هم که میری اون به دل نشستن رو که میگن، خیلی سخته تشخیص بدی. مثلا از ۱۰۰ نمرش میشه ۲۰ یا ۳۰. خب آوم عذاب وجدان میگیره با این نمره بخاد جلسات رو ادامه بده، برای اینکه گیر نکنی در چنین وضعیتی، میگی نه! بریم بعدی. البته خانواده هم پیش خودشون میگن این کیه بابا! فکر کرده کی هست حالا ، با این قیافش دنبال حوری هست. ولی خداییش مام سخت نمیگیریم توی قیافه، ولی گزینه هایی که معرفی میشن، باب دلم نیست. چیکار کنم دیگه...
    واقعا بنظرم همون ازدواج غیرسنتی بهتره ، میری طرف رو میشناسی میبینی صحبت میکنی باهاش، حداقلش اینه که طرف رو از لحاظ ظاهری پسندیدی...

    من خیلی اهل فضای مجازی نیستم،‌ ولی فک کنم همون یکی دو تا عکس خانم زیبا که توی فضای مجازی میبینم هر روز، خیلی سختگیرم کرده. خیلی سخت میپسندم، واقعا دست خودم نیست، شایدم بخاطر افزایش سن هست، نمیدونم
    چهره ها تو فضای مجازی چهره واقعی نیستن...شعار نمیدم ولی یه سرچ کنین چهره ها قبل و بعد آرایش(میکاپ).
    یا عکس چالش بدون آرایش هنرپیشه های دنیا رو ببینید...الانم که انقدر اپلیکیشنهای میکاپ اومده که با فیلترهای مختلف میتونید با زیباترین تصویر از خودتون عکس بگیرید و یه چهره روتوش شده نامحسوس! در اختیارتون میذاره...یعنی عکس خودتونید ها ولی انقدر ریز فیلترهای مختلف با هم میکس میشن که زیباترین حالت رو پیدا میکنین...الان خیلیا با این فیلترها عکس میگیرن...عکسها اصلا واقعی نیستن...شاید باورتون نشه ولی بعضی خانوما برای عکس گرفتن یک ساعت(دقیقا تایم گرفتم) دارن آرایش میکنن...
    تجربه به من ثابت کرده آقایون متوجه زیبایی ساختگی نمیشن و فقط اونچه که میبینن براشون معنای واقعی داره...گاهی حتی یه تغییر کوچیک هم برای تظاهر کافیه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    خاستگاری سنتی هم عجب چیز عجیب غریبی هست .
    نیم ساعت طرفو میبینی و صحبت میکنی و بعد جلسه میگن خب چی شد؟ تمومه دیگه؟!!!.
    آخه طی یکسال هم نمیشه طرفو بشناسی.

    هر جایی هم که میری اون به دل نشستن رو که میگن، خیلی سخته تشخیص بدی. مثلا از ۱۰۰ نمرش میشه ۲۰ یا ۳۰. خب آوم عذاب وجدان میگیره با این نمره بخاد جلسات رو ادامه بده، برای اینکه گیر نکنی در چنین وضعیتی، میگی نه! بریم بعدی. البته خانواده هم پیش خودشون میگن این کیه بابا! فکر کرده کی هست حالا ، با این قیافش دنبال حوری هست. ولی خداییش مام سخت نمیگیریم توی قیافه، ولی گزینه هایی که معرفی میشن، باب دلم نیست. چیکار کنم دیگه...
    واقعا بنظرم همون ازدواج غیرسنتی بهتره ، میری طرف رو میشناسی میبینی صحبت میکنی باهاش، حداقلش اینه که طرف رو از لحاظ ظاهری پسندیدی...

    من خیلی اهل فضای مجازی نیستم،‌ ولی فک کنم همون یکی دو تا عکس خانم زیبا که توی فضای مجازی میبینم هر روز، خیلی سختگیرم کرده. خیلی سخت میپسندم، واقعا دست خودم نیست، شایدم بخاطر افزایش سن هست، نمیدونم
    چهره ها تو فضای مجازی چهره واقعی نیستن...شعار نمیدم ولی یه سرچ کنین چهره ها قبل و بعد آرایش(میکاپ).
    یا عکس چالش بدون آرایش هنرپیشه های دنیا رو ببینید...الانم که انقدر اپلیکیشنهای میکاپ اومده که با فیلترهای مختلف میتونید با زیباترین تصویر از خودتون عکس بگیرید و یه چهره روتوش شده نامحسوس! در اختیارتون میذاره...یعنی عکس خودتونید ها ولی انقدر ریز فیلترهای مختلف با هم میکس میشن که زیباترین حالت رو پیدا میکنین...الان خیلیا با این فیلترها عکس میگیرن...عکسها اصلا واقعی نیستن...شاید باورتون نشه ولی بعضی خانوما برای عکس گرفتن یک ساعت(دقیقا تایم گرفتم) دارن آرایش میکنن...
    تجربه به من ثابت کرده آقایون متوجه زیبایی ساختگی نمیشن و فقط اونچه که میبینن براشون معنای واقعی داره...گاهی حتی یه تغییر کوچیک هم برای تظاهر کافیه

  9. 2 کاربر از پست مفید افسونگر تشکرکرده اند .

    gholam1234 (شنبه 26 تیر 00), Mvaz (شنبه 26 تیر 00)

  10. #1666
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    مرسی از نظرتون، ولی متوجه عرایضم نشدین متاسفاته...
    تفاوت آرایش و عدم آرایش رو متوجه میشم، ولی توی ذهنم یه فانتزی هست، مثلا گونه این شکلی باشه، چشمها این شکلی باشه، تن صداش این شکلی باشه، اینجوری حرف بزنه...نمیخام انجلینا جولی باشه، یه چهره عادی ولی اون ویژگیهای مدنظرمم داشته باشه

  11. #1667
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 بهمن 03 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1394-2-25
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    11,079
    سطح
    69
    Points: 11,079, Level: 69
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    714

    تشکرشده 351 در 126 پست

    حالت من
    Bitafavot
    Rep Power
    44
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    مرسی از نظرتون، ولی متوجه عرایضم نشدین متاسفاته...
    تفاوت آرایش و عدم آرایش رو متوجه میشم، ولی توی ذهنم یه فانتزی هست، مثلا گونه این شکلی باشه، چشمها این شکلی باشه، تن صداش این شکلی باشه، اینجوری حرف بزنه...نمیخام انجلینا جولی باشه، یه چهره عادی ولی اون ویژگیهای مدنظرمم داشته باشه

    چون شما فرمودین یکی از دلایل سختگیریتون عکسهای مجازی هست, از اون جهت خواستم واقعیت عکسهای مجازی رو بیان کنم...البته روی صحبتم فقط شما نبودید متاسفانه این معضلیه که وجود داره... تا اونجا که هفته پیش خوندم کشور نروژ قانون تصویب کرده هر کنشگر مجازی باید عکس بدون روتوشش هم ارایه کنه....
    ولی جدای این حرفا معلومه خیلی سختگیرید یا سختگیر شدید:))) واقعا آقایون انقدر با جزییات میتونن چهره رو تحلیل کنن....خیلی برام جالب بود...

  12. 2 کاربر از پست مفید افسونگر تشکرکرده اند .

    gholam1234 (شنبه 26 تیر 00), Mvaz (شنبه 26 تیر 00)

  13. #1668
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    وسواسه دیگه، وسواس فکری. کمال گرایی و ....

  14. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    Mvaz (شنبه 26 تیر 00)

  15. #1669
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام خانم افسونگر

    من قبلاً وقتی تو یه جمعی احساس میکردم ضغیفم، یا کوچکم، ( در حالی که نبودم و ساخته ذهن خودم بوده) فکر های فانتزی به سرم میرد که مثلاً اگر فلان کار رو عجیب رو بکنم، با مثلاً برم شرکت فورد کار کنم، دیگه تو این جمع کوچک نیستم و از این به بعد متوجه اشتباه شوند میشن که من رو کوچک میشمارند.

    - - - Updated - - -

    بعد متوجه شدم اشتباه میکردم، عزت نفسم پایین بود خودم رو دوست نداشتم

  16. کاربر روبرو از پست مفید Mvaz تشکرکرده است .

    افسونگر (یکشنبه 27 تیر 00)

  17. #1670
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    جناب mvaz احوال خانم الهه زیبایی ها رو پرسیده بودید.

    تا اطلاعی که اخیرا ازشون دارم کروناشون خوب شده و حالشون هم خدا رو شکر خوب بود.
    .
    .
    امروز نوبت مشاوره گرفته ام. برای ثبت نوبت باید هزینه رو پیشاپیش پرداخت میکردم. پرداخت کردم. ولی حس میکنم برم پیش مشاوره هه، ازش عصبانی باشم و خوشم نیاد ازش.

    یادش به خیر چندین سال پیش یه جا میرفتم مشاوره چند جلسه. مشاور یه آقا بود که اتفاقا خودش مشکل جسمی و حرکتی و بینایی داشت و به سختی راه میرفت. ولی خیلی خوب بود. یادمه چون تعداد جلساتم زیاد بود، بعد سه چهار جلسه که رفتم منشی رو صدا کرد و گفت از این به بعد با فلان مقدار تخفیف برای من حساب کنن. حیف بعدش از استان ما رفت. مرد خوبی بود. حتی یادمه بهم گفت شما استعداد روانشناسیت خوبه و حتی برام کتاب روانشناسی عمومی دانشگاه رو هم آورد و گفت بخون اگر علاقه داشتی روانشناسی ادامه بده.
    منشیش هم یه دختر هم سن و سالهای من بود و با هم دوست شده بودیم. وضع مالی خانواده منشی خوب نبود و میگفت کلا یه هال کوچک و یه آشپزخونه خیلی کوچکه خونشون و توی خونه اصلا جایی نداره که بتونه تمرکز برای درس خوندن داشته باشه. و میگفت آقای مشاور بهش اجازه داده ساعت یک تا چهار بعد از ظهر رو که مطب تعطیله، بمونه اونجا و درس بخونه.

    دو سه سال بعدش خیلی اتفاقی توی یه جای تاریخی شهر اون آقای مشاور رو دیدم که با خانمش بود. خانمش هم یه خانم محجبه و خیلی خیلی زیبا بود. کلی توی دلم ذوقشون رو کردم. یادش به خیر. امیدوارم هر جا هست سلامت و خوشبخت باشه.

    امیدوارم تا روز مشاوره، عصبانیت و اکراهی که نسبت به این مشاور جدید پیدا کردم از بین بره. تعریفش رو که خیلی شنیده ام.

  18. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    gholam1234 (یکشنبه 27 تیر 00), Mvaz (یکشنبه 27 تیر 00)


 
صفحه 167 از 193 نخستنخست ... 67117127137147157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177187 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.