چون شما فرمودین یکی از دلایل سختگیریتون عکسهای مجازی هست, از اون جهت خواستم واقعیت عکسهای مجازی رو بیان کنم...البته روی صحبتم فقط شما نبودید متاسفانه این معضلیه که وجود داره... تا اونجا که هفته پیش خوندم کشور نروژ قانون تصویب کرده هر کنشگر مجازی باید عکس بدون روتوشش هم ارایه کنه....
ولی جدای این حرفا معلومه خیلی سختگیرید یا سختگیر شدید:))) واقعا آقایون انقدر با جزییات میتونن چهره رو تحلیل کنن....خیلی برام جالب بود...









علاقه مندی ها (Bookmarks)