با سلام مجدد
کلا با مواردی که توضیح دادی زندگی با اینجور آدمی خیلی سخته
آدم در حال عصبانیت هم نباید اینطوری از خودش بیخود بشه که نفهمه چکار کرده و بعد بیاد بگه دستم بشکنه
خوب همه قتلها و جنایت ها در اثر یک لحظه از خود بیخود شدن اتفاق افتاده
ایشون یک ایراد، دو ایراد نداره ماشاالله مجموعه کاملی هست
تا جایی که من می بینم تنها نقطه مثبت ایشون تمکن مالی هست که اون هم برای خانمی شاید بتونه مهم باشه که خیلی خیلی بی کس و فقیر باشه و از پس خودش برنیاد، بسوزه و بسازه و روزها رو بشماره تا عمرش به پایان برسه و از این زندگی راحت بشه
یا خانمی که اون هم متقابلا اهل خیانت باشه و در این زمینه ها به همسرش ایراد نگیره و هر کس برای خودش جداگانه با افراد مختلفی بچرخه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)