آی تک عزیز سلام
اینکه الان حالت خوبه خیلی عالیه ولی بالاخره ممکن هست حال قبلی بازم در یه مقاطع زمانی بهت برگرده ( مثلا روزی که بری جهیزیه ات رو بیاری یا در صورت جدایی شاید مثلا چند هفته بعد حکم دادگاه و ...) فعلا خودت رو رها کن و اجازه بده هر وقت میخوای ناراحت یا خوشحال باشی خیلی به خودت سخت نگیر که الان وقت خوشحالی نیست یا برعکس به زور بخوای خودتو خوشحال نشون بدی.
هر وقت حس خوبی داری خوشحالی کن و خوش بگذرون هر وقتم غمگین بودی بازم به خودت حق بده غمگین باشی نیاز نیست خودت رو محکم نشون بدی
اگر حوصله داشتی کتاب صوتی" موهبت کامل نبودن" از برنی براون رو گوش کن یا کتابش رو بخون
در مورد پذیرش خود و دوست داشتن خود حتی با وجود نقص ها و همینطور اجازه دادن به خود برای داشتن هر احساسی مطابق شرایط، هست
نظر خانوادت چی هست؟ موافق با جدایی هستن یا ادامه زندگی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)