خانم پووه، تایمی که با خانواده هستم تو بعضی موارد حس حمایت عاطفی رو دارم و توی خیلی از موارد ندارم. از اون جو و فضا که خارج میشم هم، کامل احساس تنهایی میکنم (تنهایی فیزیکی و عاطفی).
ولی در مجموع با اون شدتی که شما گفتین رو نه حقیقتش. من به شخصه تجربه نکردم.
نجارجان، همین شهر کتاب رفتنت رو وقتی تعریف میکنی یا خانم پوه که کوه رقتنشون رو تعریف میکنن اینجا، حس خوبی دریافت میکنم!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)