به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Threaded View

  1. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 آبان 01 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1394-3-19
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    10,609
    سطح
    68
    Points: 10,609, Level: 68
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 241
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    241

    تشکرشده 267 در 138 پست

    Rep Power
    58
    Array
    سلام آی تک عزیز
    من درکت میکنم چون خیانت دیدم میدونم داری چه دردی رو تحمل میکنی عزیزم.خیانت یعنی مردن همسرت توی قلبت.متاسفانه آقایون با خیانت کردن خانمشون رو عزادار عشق که همون همسرشون هست میکنن.

    اینکه برای آیندت چه تصمیمی بگیری با خودت هست عزیزم ولی از نظر من اگه تشخیصت اینه خیانت بیشتر عاطفی بوده ریسک درست کردن زندگیت زیاده ولی اگه خیانت فقط جنسی بوده راحت تر می تونی درستش کنی
    از یه مشاور خوب حتما کمک بگیر عزیزم برا خودت مادری کن.
    باید بشینی خوب فکر کنی که میخوای چیکار کنی
    اگه تصمیمت برگشت به زندگی بود و خواستی فرصت بدی حتما برای این خیانتی که کرده تنبیه در نظر بگیر مثلا ازش بخواه خونه یا ماشین یا هر ملکی که داره به هرحال یه چیز با ارزش به نامت بزنه.یا اینکه حق طلاق رو بهت بده و در حضور بزرگترها تعهد بده که دیگه خیانتش و رفتار بدش رو با تو کنار میذاره.و حتما حتما حتما شرط مشاوره رفتن رو هم بذار و بگو اعتمادم از دست رفته و این زندگی نیاز به کمک مشاور داره هر دو باهم برید و مشاوره بگیرین.دلیل خیانتش رو بفهم و سهم خودت رو از این قضیه بپذیر و درستش کن و همسرت هم همینطور.تا زندگی ساخته بشه رابطتون درست بشه.بعدشم توی دلت بهش فرصت مثلا 6 ماهه بده و اصلا نه چکش کن نه چیزی و دورادور هواست بهش باشه و نامحسوس چکش کن اگه دیدی بازم خیانتش تکرار شد بعد تصمیم جدی تری بگیر.
    بعد از خیانت نباید درشو بذاری و بدون هیچی فرصت بدی نه مشاوره ای نه چیزی چون احتمال اینکه بازم کارش رو تکرار کنه هست و اینجوری فقط طرفت زرنگتر میشه.

    عزیزم امیدوارم تصمیم درستی بگیری و هرچی صلاحته برات پیش بیاد.

  2. 3 کاربر از پست مفید *مونا* تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 11 تیر 00), آی تک (شنبه 12 تیر 00), سحر بهاری (چهارشنبه 09 تیر 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.