سلام آی تک عزیز
من درکت میکنم چون خیانت دیدم میدونم داری چه دردی رو تحمل میکنی عزیزم.خیانت یعنی مردن همسرت توی قلبت.متاسفانه آقایون با خیانت کردن خانمشون رو عزادار عشق که همون همسرشون هست میکنن.
اینکه برای آیندت چه تصمیمی بگیری با خودت هست عزیزم ولی از نظر من اگه تشخیصت اینه خیانت بیشتر عاطفی بوده ریسک درست کردن زندگیت زیاده ولی اگه خیانت فقط جنسی بوده راحت تر می تونی درستش کنی
از یه مشاور خوب حتما کمک بگیر عزیزم برا خودت مادری کن.
باید بشینی خوب فکر کنی که میخوای چیکار کنی
اگه تصمیمت برگشت به زندگی بود و خواستی فرصت بدی حتما برای این خیانتی که کرده تنبیه در نظر بگیر مثلا ازش بخواه خونه یا ماشین یا هر ملکی که داره به هرحال یه چیز با ارزش به نامت بزنه.یا اینکه حق طلاق رو بهت بده و در حضور بزرگترها تعهد بده که دیگه خیانتش و رفتار بدش رو با تو کنار میذاره.و حتما حتما حتما شرط مشاوره رفتن رو هم بذار و بگو اعتمادم از دست رفته و این زندگی نیاز به کمک مشاور داره هر دو باهم برید و مشاوره بگیرین.دلیل خیانتش رو بفهم و سهم خودت رو از این قضیه بپذیر و درستش کن و همسرت هم همینطور.تا زندگی ساخته بشه رابطتون درست بشه.بعدشم توی دلت بهش فرصت مثلا 6 ماهه بده و اصلا نه چکش کن نه چیزی و دورادور هواست بهش باشه و نامحسوس چکش کن اگه دیدی بازم خیانتش تکرار شد بعد تصمیم جدی تری بگیر.
بعد از خیانت نباید درشو بذاری و بدون هیچی فرصت بدی نه مشاوره ای نه چیزی چون احتمال اینکه بازم کارش رو تکرار کنه هست و اینجوری فقط طرفت زرنگتر میشه.
عزیزم امیدوارم تصمیم درستی بگیری و هرچی صلاحته برات پیش بیاد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)