سلام پو عزیز
به نظر من در مورد برادرت و عروس تون وقتی کسی ازت درخواستی نکرده دلیلی نداره به صورت خودجوش بخوایی کاری انجام بدی.
عروستون اگر چیزی تو دلش هست به شوهرش بگه و برادر شما هم میتونه با همه خانواده مطرح کنه! بعد هم عیدی و ... یه سری لوازم هست دیگه. میتونه با سلیقه خودش بره هر چیزی دوست داره بخره که تو دلش هم نمونه! برادرت هم اگر حمایت لازم داشته باشه میگه دیگه!
در حالت کلی به نظر من لازم هست کمی دست از دلسوزی برای بقیه برداری! به زندگی خودت بچسب و سروسامون بده. هر وقت گفتن پو اینجا به کمکت نیاز هست اگر تونستی کمک کن. اگر هم دلیلی برای از خودگذشتگی و عذاب وجدان نیست.
برای خودت وظیفه تعریف نکن که بعدا بخوایی بعدش انتظار داشته باشی.









علاقه مندی ها (Bookmarks)