فرزانه جان
خوشحالم که این عید رو در خونه خودت و در کنار همسرت میگذرونی :)
و بخاطر تلاش هایی که این مدت برای حل مشکلت کردی، بهت تبریک میگم. همه ما هر روز با پستی و بلندی تو زندگیمون رو به رو هستیم. مهم تلاشی هست که برای حل مشکلاتمون انجام میدیم ...
تشکرشده 417 در 195 پست
فرزانه جان
خوشحالم که این عید رو در خونه خودت و در کنار همسرت میگذرونی :)
و بخاطر تلاش هایی که این مدت برای حل مشکلت کردی، بهت تبریک میگم. همه ما هر روز با پستی و بلندی تو زندگیمون رو به رو هستیم. مهم تلاشی هست که برای حل مشکلاتمون انجام میدیم ...
فرزانه 123 (جمعه 24 اردیبهشت 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)