خانم سحر بهاری خیلی ممنونم از راهنمایی و کمک خوبتون.
امروز صبح پستتون رو خوندم و یه برنامه ریزی با در نظر گرفتن مواردی که فرمودید انجام دادم.
گرچه باز هم یه سری کارهایی که امروز میخواستم انجام بدم موند، ولی تونستم کارهای ضروری و غیر ضروری و زاید رو دسته بندی کنم.
جایزه هم خیلی برام سخت بود چیزی رو پیدا کنم که خوشحالم کنه. ولی آخرش یه کاری که خیلی دلم براش تنگ شده و قبلا خیلی بهم آرامش میداد رو انتخاب کردم. واقعا براش ذوق دارم.
باز هم ممنون از راهنماییتون.








علاقه مندی ها (Bookmarks)