سلام.
امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشید.
یه چیز جالب براتون بگم.
یکی از خوانندگان خاموش اینجا، از وجود فوضول خودش رونمایی کرد.
فرزند آخر پدر و مادرم!
البته که چقدر زورش گرفته از اعتبار و پذیرش نسبی من توی همدردی.
خندم گرفته که چقدر در برابر من ضعف و ناتوانی حس میکنه که گویا خدتهاست رو آورده به هک کردن گوشی من، یا کنترل فعالیت های اینترنتی من.
به نظرتون توی گینس نباید ثبت بشن ایشون؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)