فدات عزیزم. منم خوبم ظاهرا :)
امیدوارم امسال سال بهتری برای همه باشه.
سر سال تحویل دلم یهو واسه بابام تنگ شد. دومین عیدیه که دیگه نیستش.
اگه هستن قدرشونو بدونین. ثانیه ثانیه بودنشون رو نفس بکشین.
__________________________
...
بهار آمد نبود اما حیاتی
در این ویران سرای محنت آور
بهار آمد، دریغا از نشاطی
که شمع افروزد و بگشایدش در!









علاقه مندی ها (Bookmarks)