به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 91
  1. #61
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 04 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1399-12-12
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,997
    سطح
    40
    Points: 3,997, Level: 40
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها
    سلام سرکار خانم
    ابراز همدردی بابت شرایط سختی که در زندگی اتون دارید،
    ان شاالله به لطف خدا و با تلاش خودتون به آرامش برسین.


    همون طور که خانم مادر گفتن زندگی یه شطرنجه، باید در شرایط مختلف راهکار های متفاوتی رو اتخاذ کنی، انسان هر لحظه ممکنه در مواجهه چالشی قرار بگیره، ولی ما باید آمادگی حل مسئله رو داشته باشیم.
    به قول خانم بهاری، خوشبخت زندگی کردن یک هنره، که باید پیاده بشه.

    الان شما هم میتونید این هنر رو بیاموزید و در زندگی بهره ببرید.
    مهم در زندگی اینه که هنرمند باشین و از درون شاد باشین.
    شما تلاشتون رو بکنید، ترس به خودتون راه ندین، چه این همسرتون درست شده و چه نشه، شما هم چنان ، خانم ستاره هستین که باید از زندگی لذت ببرین، مهم اینه امید داشته باشین و به خدا توکل کنید و در اون جهت قدم بردارین، چه همسرتون درست شد و چه نشد، شما در مسیر زیبای زندگی خانم ستاره باشین.
    آدم های اطراف تون هم قطعا در این راه از شما تاثیر میپذیرند. احتمالا همسرتون هم ممکنه.
    ------------
    سلام ممنونم از نظرات شما
    بینهایت ناامیدم و چشم دوختم به دستای خدا که کاری بکنه تا من مسیرم رو پیدا کنم
    خیلی دوست داشتم وقت سال تحویل توی خونه خودم با دل شاد باشم
    ولی متاسفاته نشد
    امیدوارم هیچ زنی بین بودن و نبودن گیر نکنه خیلی سخته
    نه توان دل بریدن دارم نه توان دوباره ساختن
    دلم فقط یه روشنایی می خواد یه امید یه چراغ

  2. کاربر روبرو از پست مفید setare21 تشکرکرده است .

    Mvaz (پنجشنبه 28 اسفند 99)

  3. #62
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    سلام ممنونم از نظرات شما
    بینهایت ناامیدم و چشم دوختم به دستای خدا که کاری بکنه تا من مسیرم رو پیدا کنم
    خیلی دوست داشتم وقت سال تحویل توی خونه خودم با دل شاد باشم
    ولی متاسفاته نشد
    امیدوارم هیچ زنی بین بودن و نبودن گیر نکنه خیلی سخته
    نه توان دل بریدن دارم نه توان دوباره ساختن
    دلم فقط یه روشنایی می خواد یه امید یه چراغ
    سلام کار خوبی میکنید که امیدتون به خداس و چشم دوختین به رحمتش.

    بعضی وقتها روشنایی و خورشید هست و به قول باغبان تابنده تر از همیشه، ولی ما رفتیم در یک جنگلی که درخت ها اجازه رد شدن نور رو نمی‌ده.
    باید چند قدم بر داریم تا به انتهای رویش درختان برسیم تا از روشنایی بهرمند شیم،

    پس چند قدم بردارین، همزمان که با خودتون میگید پروردگارا، ای امید و پناهگاه همه بی پناهان، به این نتیجه رسیدم همه پناهگاه ها به جز پناهگاه امن تو تخریب پذیرند، نور امیدت رو در قلب من بتاب،

    زندگی ام هم وضعیت مناسبی نداره، به لطف و کرم تو و برای رضایت تو تلاش کردم و از این تلاش دست نخوام کشید، نتیجه اش هر چه شود راضیم به رضای تو.

    برای همه اشخاصی هم که فکر میکنید نقش منفی و تأثیر مخرب داشتن دعا کنید، اون وقت می‌بینید دلتون چقدر صاف و آرام هست.
    به قولی وقتی کشتی از آب پر بشه، روی آب قرار نمیگیره و غرق میشه ,، این زنگار ها و دلخوری ها حکم همون آب های درون کشتی رو داره، باید بیرون بریزیدش تا روی آب شناور بمونید.


    اینقدر این فضا آرامش بخش هست که آرامش اش به همه اطرافیان تون نفوذ می‌کنه.

    تو این آرامش تلاش برای ساخت زندگی تون بسیار پر معنا و موثر خواهد بود.

    پیشاپیش عیدتون هم مبارک.

  4. #63
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 تیر 01 [ 00:19]
    تاریخ عضویت
    1399-1-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,547
    سطح
    30
    Points: 2,547, Level: 30
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 37 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    زندگی شما و همسرتون مثل زندگی بقیه هست و فکر نکنید بدتره. هیچ ادمی کامل نیست و هیچ زندگی بدون عیب نیست. برخورد فیزیکی همسر شما ریشه در نوع برخورد شما داره و به این موضوع فکر کنید!

    قبلا گفتم به بقیه و به شما هم میگم :شما ازدواج کردید که متاهل بشید و یه سری نیاز طرفین برطرف بشه و ادامه مسیر زندگیتون با یه نفر که تعهد قانونی داده طی کنید و اینکه گفتن ازدواج کنید خوشبخت میشید یه شعار هست

    یادتون باشه زندگی شما برای خاله و دایی و عمو و .. هیچ اهمیتی نداره و هیچ کس هیچ کاری برای شما نخواهد کرد.


    به نظر من تا دیر نشده برگردید سر خونتون و منتظر معجزه نشید و بدوند اخرین معجزه هزاران سال پیش بوده


    این عید حتما خونتون باشید. اول برگردید خونه بعد برای ترمیم بقیه موضوع ها فکر کنید. حرف هایی افرادی که اینجا غیر مستقیم شما به جنگ و واکنش علیه همسرتون تحریک میکنند بریزید دور.


    سال خوبی داشته باشید.

  5. #64
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 تیر 01 [ 00:19]
    تاریخ عضویت
    1399-1-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,547
    سطح
    30
    Points: 2,547, Level: 30
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 37 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    سلام ممنونم از نظرات شما
    بینهایت ناامیدم و چشم دوختم به دستای خدا که کاری بکنه تا من مسیرم رو پیدا کنم
    خیلی دوست داشتم وقت سال تحویل توی خونه خودم با دل شاد باشم
    ولی متاسفاته نشد
    امیدوارم هیچ زنی بین بودن و نبودن گیر نکنه خیلی سخته
    نه توان دل بریدن دارم نه توان دوباره ساختن
    دلم فقط یه روشنایی می خواد یه امید یه چراغ

    شما به صورت اورژانسی نیاز به کسی دارید که به شما بگه چیکار کنید. من میگم!


    خدا برای شما هیچ کاری نخواهد کرد (خدا فقط راهنمایی میکنه اگر حرف منطقی و واقع گرایانه از کسی میشنوید بذارید به حساب کمک خدا اما خدا هیچوت گوشی تلفن از زمین برنمیداره بذاره در گوش شما و شماره همسرتون بگیره بگه صحبت کن :)

    پدر ومادرتون برای شما هیچ کاری در این چند روز عید نخواند کرد (کاری از دستشون بیشتر از اینی که میبینید برنمیاد)

    هیچ کس برای شما هیچ کاری نخواهد کرد

    فقط خودتون هستید به تنهایی!

    اگر قصد دارید از حمایت خانوادتون یا کمک خدا بهره گیری کنید حتما به بهانه تبریک سال نو با همسرتون رابطه برقرار کنید و با چشم پوشی از خواسته های خودتون و در همین یکی دو روز برگردید خونتون و تا یکی دو هفته راجب یک ماه گذشته هیچ صحبتی یا بحثی نکنید.

    فرصت سال نو برای برگشت استفاده نکنید پشیمون خواهید شد.

    اگر سخته اگر بده اگر زشته اگر کوچیک میشی ... اما باید برگردی. حتما برگرد!! حرف بقیه که بگن چرا رفت و حالا برگشت اصلا مهم نیست و یک ریال ارزش نداره. فقط برگرد.


    امیدوارم حرفمو گوش کنید و فرصت به این خوبی از دست ندید و پاسخ پیاممو از خونه خودتون بنویسید

  6. #65
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 04 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1399-12-12
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,997
    سطح
    40
    Points: 3,997, Level: 40
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    شما به صورت اورژانسی نیاز به کسی دارید که به شما بگه چیکار کنید. من میگم!


    خدا برای شما هیچ کاری نخواهد کرد (خدا فقط راهنمایی میکنه اگر حرف منطقی و واقع گرایانه از کسی میشنوید بذارید به حساب کمک خدا اما خدا هیچوت گوشی تلفن از زمین برنمیداره بذاره در گوش شما و شماره همسرتون بگیره بگه صحبت کن :)

    پدر ومادرتون برای شما هیچ کاری در این چند روز عید نخواند کرد (کاری از دستشون بیشتر از اینی که میبینید برنمیاد)

    هیچ کس برای شما هیچ کاری نخواهد کرد

    فقط خودتون هستید به تنهایی!

    اگر قصد دارید از حمایت خانوادتون یا کمک خدا بهره گیری کنید حتما به بهانه تبریک سال نو با همسرتون رابطه برقرار کنید و با چشم پوشی از خواسته های خودتون و در همین یکی دو روز برگردید خونتون و تا یکی دو هفته راجب یک ماه گذشته هیچ صحبتی یا بحثی نکنید.

    فرصت سال نو برای برگشت استفاده نکنید پشیمون خواهید شد.

    اگر سخته اگر بده اگر زشته اگر کوچیک میشی ... اما باید برگردی. حتما برگرد!! حرف بقیه که بگن چرا رفت و حالا برگشت اصلا مهم نیست و یک ریال ارزش نداره. فقط برگرد.


    امیدوارم حرفمو گوش کنید و فرصت به این خوبی از دست ندید و پاسخ پیاممو از خونه خودتون بنویسید
    سلام
    عیدتون مبارک
    ممنون از نطرات شما
    من برنگشتم چون حس کردم اگر برگردم دیگه چیزی حل نمیشه و همه چی به روال قبل برمی گرده الان که خونه بابامم هیچ تلاشی نمی کنه چه برسه زمانی ک من برگردم خونه ش.
    خودمم اصلا راضی نبودم که بر گردم دل سرد شدم
    اول باید تحت نظر روانپزشک مشکل وسواس فکری ایشون حل بشه یا حداقل دو جلسه بریم تا تشخیص بدن بعد بتونیم تحت نظر دکتر زندگی کنیم
    و اینکه تعهد محظری بده ک دست بلند نمی کنه
    البته پدرم بیشتر رو اینه ک حق طلاق رو بگیره که من میدونم ک نمی ده و بدتر دعوا و دعوا کشی میشه.
    خودش گفت ک تعهد محضری میدم بهت

  7. #66
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 تیر 01 [ 00:19]
    تاریخ عضویت
    1399-1-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,547
    سطح
    30
    Points: 2,547, Level: 30
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 37 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    سلام
    عیدتون مبارک
    ممنون از نطرات شما
    من برنگشتم چون حس کردم اگر برگردم دیگه چیزی حل نمیشه و همه چی به روال قبل برمی گرده الان که خونه بابامم هیچ تلاشی نمی کنه چه برسه زمانی ک من برگردم خونه ش.
    خودمم اصلا راضی نبودم که بر گردم دل سرد شدم
    اول باید تحت نظر روانپزشک مشکل وسواس فکری ایشون حل بشه یا حداقل دو جلسه بریم تا تشخیص بدن بعد بتونیم تحت نظر دکتر زندگی کنیم
    و اینکه تعهد محظری بده ک دست بلند نمی کنه
    البته پدرم بیشتر رو اینه ک حق طلاق رو بگیره که من میدونم ک نمی ده و بدتر دعوا و دعوا کشی میشه.
    خودش گفت ک تعهد محضری میدم بهت

    سلام.

    سال نو مبارک

    به نظر من با یک کاغذ محضری نمیتونید مشکلتون حل کنید. مشکل شما فقط و فقط با کنترل رفتار دو طرف درست میشه نه یک برگ کاغذ!

    ایشون تلاشی نمیکنه چون داره مثل شما دلسرد میشه و شاید با سرعت خیلی بیشتر! گفتم برگردید چون من مرد هستم و میدونم مردا چه افکار مختلفی راجب خانمی که ترک منزل کرده دارن. نخواستم کارتون پیچیده تر بشه. شما دید یک خانم دارید و از نگاه یک آقا موضوع نمیبینید

    مشاوره بعد از برگشتن به خونتون انجام بدید نه در این حالت که در حال جنگ با هم هستید.

    راه حل پدرتون زندگیتون بدتر میکنه. زندگی گرو کشی نیست و درست گفتید که با این روش دعوا شدید و شدیدتر میشه و از یه جایی زندگی برای همیشه نابود میشه


    من سرگذشت آدمهای زیادی در این سایت خوندم و مراحلی که شما در حال طی کردن هستید قبلا در نوشته های بقیه دیدم . نتیجه تصمیم های اونها رو هم دیدم .


    اگر فکر میکنید من اشتباه میگم یا شاید بدون درک شرایط شما راه حل دادم ، شش ماه دیگه نتایج تصمیم که امروز برام نوشتید ببنید


    براتون ارزوی موفقیت دارم

  8. #67
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    سلام
    عیدتون مبارک
    ممنون از نطرات شما
    من برنگشتم چون حس کردم اگر برگردم دیگه چیزی حل نمیشه و همه چی به روال قبل برمی گرده الان که خونه بابامم هیچ تلاشی نمی کنه چه برسه زمانی ک من برگردم خونه ش.
    خودمم اصلا راضی نبودم که بر گردم دل سرد شدم
    اول باید تحت نظر روانپزشک مشکل وسواس فکری ایشون حل بشه یا حداقل دو جلسه بریم تا تشخیص بدن بعد بتونیم تحت نظر دکتر زندگی کنیم
    و اینکه تعهد محظری بده ک دست بلند نمی کنه
    البته پدرم بیشتر رو اینه ک حق طلاق رو بگیره که من میدونم ک نمی ده و بدتر دعوا و دعوا کشی میشه.
    خودش گفت ک تعهد محضری میدم بهت
    سلام
    هرچند خیلی ها مخالف هستن ولی به نظر من هر گونه تعهد کتبی می تونه تا حدی بازدارنده باشه و حداقل زبان یک فرد رو کوتاه کنه و از میزان طلبکاری و حق به جانبی فرد کم کنه

    هر چند اصلا ایده آل نیست ولی بین از بین رفتن کامل زندگی مشترک و شکستن غرور ، اینجا باید مرد انتخاب کنه
    وقتی کسی بارها از سر خشم و با دلایل واهی همسرش رو کتک می زنه دیگه باید به این عواقب هم فکر کنه

    و دلیلی نداره همواره خانم منفعل عمل کنه
    درسته که کسی با تعهد و این چیزها شاید درست نشه ولی به هر حال اینم یک قدم هست
    یک امتحان
    یک آزمایش
    که شاید قدرت بازدارندگی داشته باشه

    این روند بدون هیچ قدرت بازدارنده ای، هیچ چیز جز طولانی شدن یک عذاب در بر نداره
    البته نظر شخصی

    من فکر نمی کنم در کتک حوردن یک زن، نحوه برخورد اون زن دخیل باشه
    درسته که شاید اگه نرم تر برخورد می کرد شاید کتک نمی خورد اگه جواب نمی داد شاید کتک نمی خورد
    ولی یه آدم سالم در اوج عصبانیت هم با کتک زدن همسرش نباید ناراحتیش رو نشون بده

    اینم بازم نظر شخصی من هست
    یک آدم متمدن و با فرهنگ متوسط نباید به خودش اجازه بده دست روی همسرش بلند کنه اونم نه یک بار و دوبار و اتفاقی، بلکه در یک روند دائمی

    این یک موضوع مهم هست که باید بهش پرداخته بشه و به این راحتی نمیشه از کنارش رد شد

    پس خیلی راحت از کنارش رد نشو


    مشاور باید خیال شما رو راحت کنه که این زندگی قابلیت برگشت رو داره
    پدر شما باید خیالش راحت بشه که دم به دقیقه دخترش کتک نمی خوره

    اینا همش نظر شخصی من هست
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  9. #68
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 04 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1399-12-12
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,997
    سطح
    40
    Points: 3,997, Level: 40
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    سلام.

    سال نو مبارک

    به نظر من با یک کاغذ محضری نمیتونید مشکلتون حل کنید. مشکل شما فقط و فقط با کنترل رفتار دو طرف درست میشه نه یک برگ کاغذ!

    ایشون تلاشی نمیکنه چون داره مثل شما دلسرد میشه و شاید با سرعت خیلی بیشتر! گفتم برگردید چون من مرد هستم و میدونم مردا چه افکار مختلفی راجب خانمی که ترک منزل کرده دارن. نخواستم کارتون پیچیده تر بشه. شما دید یک خانم دارید و از نگاه یک آقا موضوع نمیبینید

    مشاوره بعد از برگشتن به خونتون انجام بدید نه در این حالت که در حال جنگ با هم هستید.

    راه حل پدرتون زندگیتون بدتر میکنه. زندگی گرو کشی نیست و درست گفتید که با این روش دعوا شدید و شدیدتر میشه و از یه جایی زندگی برای همیشه نابود میشه


    من سرگذشت آدمهای زیادی در این سایت خوندم و مراحلی که شما در حال طی کردن هستید قبلا در نوشته های بقیه دیدم . نتیجه تصمیم های اونها رو هم دیدم .


    اگر فکر میکنید من اشتباه میگم یا شاید بدون درک شرایط شما راه حل دادم ، شش ماه دیگه نتایج تصمیم که امروز برام نوشتید ببنید


    براتون ارزوی موفقیت دارم
    سلام
    ممنون از شما

    اگر دوباره مرکتب اشتباه شد چی؟ من دوباره این مسیرا رو برم یا برم تو خونه بشینم ببینم کی طلاق میده؟؟

  10. #69
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 تیر 01 [ 00:19]
    تاریخ عضویت
    1399-1-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,547
    سطح
    30
    Points: 2,547, Level: 30
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 37 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    سلام
    ممنون از شما

    اگر دوباره مرکتب اشتباه شد چی؟ من دوباره این مسیرا رو برم یا برم تو خونه بشینم ببینم کی طلاق میده؟؟

    تا زمانی که رفتار قبلی داشته باشید ایشون هم همون رفتار قبلی داره. یا با کاغذ یا بی کاغذ. شاید یک سال این اصلاح زمان ببره و یکی دوبار هم تکرار بشه. باید شما مدیریت کنید دو طرف رو


    شما با ایشون زن و شوهر هستید اما با هم دوست نیستید. باهاش دوست شو (زمان بر هست اما شدنی)


    برای این موضوع یه مشاور خوب باید پیدا کنید (یه دکتر معروف ایرانی در امریکا داریم که بشدت هم معروفه. از سی دی های ایشون کمک بگیرید. اسمشو بنویسم پیامم پاک میشه. سرچ کنید اسمشو پیدا میکنید)

    شما اول مطمئن بشید که رفتار شما درست شده. شما که گفتید سیلی زدید به ایشون مشخصه یکم رفتارتون تند هست. واکنش بعدی ایشون در منزل به رفتار بعدی شما وابسته هست.


    اگر فکر میکنید بقیه مردا خشن نیستند کنار خیابون بحث کردن و حرف زدن سر پارک ماشین ببینید. من مردای دهه 60 و 70 بهتر از شما میشناسم

  11. #70
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 04 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1399-12-12
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,997
    سطح
    40
    Points: 3,997, Level: 40
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    تا زمانی که رفتار قبلی داشته باشید ایشون هم همون رفتار قبلی داره. یا با کاغذ یا بی کاغذ. شاید یک سال این اصلاح زمان ببره و یکی دوبار هم تکرار بشه. باید شما مدیریت کنید دو طرف رو


    شما با ایشون زن و شوهر هستید اما با هم دوست نیستید. باهاش دوست شو (زمان بر هست اما شدنی)


    برای این موضوع یه مشاور خوب باید پیدا کنید (یه دکتر معروف ایرانی در امریکا داریم که بشدت هم معروفه. از سی دی های ایشون کمک بگیرید. اسمشو بنویسم پیامم پاک میشه. سرچ کنید اسمشو پیدا میکنید)

    شما اول مطمئن بشید که رفتار شما درست شده. شما که گفتید سیلی زدید به ایشون مشخصه یکم رفتارتون تند هست. واکنش بعدی ایشون در منزل به رفتار بعدی شما وابسته هست.


    اگر فکر میکنید بقیه مردا خشن نیستند کنار خیابون بحث کردن و حرف زدن سر پارک ماشین ببینید. من مردای دهه 60 و 70 بهتر از شما میشناسم
    مشکل فقط خشونت نیست
    ب شدت دچار نشخواار فکری و تحلیل کردن رفتار دیگران به منفی ترین حالت ممکنه که برام غیر قابل تحمله
    و جز خانوادش هییییچ احدی رو قبول نداره
    اصلا نمی دونم درمان میشه یا نه
    با تووجه به اینکه خانوادش هیچ حمایتی نمی کنن ازش و ممکنه اصلا بهش بگن الکی نرو دکتر پول اصافه خرج کن تو ک مشکلی نداری.
    اره خشونت رو شاید بشه با کنترل رفتار دو طرف حل کرد ولی منشا اون این درگیری فکری و وسواس فکریه که مسایل رو رها نمی کنه و کش میده تا دعوا بشه
    منم توی یک مسئله دو بار سه بار تحمل می کنم و باش حرف میزنم ولی براش حل نمیشهههه باز فردا شروع می کننننه تا منو مجبور به عدرخواهی کنه به خاطر اشتباهی ک مرتکب نشدم


 
صفحه 7 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.