
نوشته اصلی توسط
setare21
سلام
عیدتون مبارک
ممنون از نطرات شما
من برنگشتم چون حس کردم اگر برگردم دیگه چیزی حل نمیشه و همه چی به روال قبل برمی گرده الان که خونه بابامم هیچ تلاشی نمی کنه چه برسه زمانی ک من برگردم خونه ش.
خودمم اصلا راضی نبودم که بر گردم دل سرد شدم
اول باید تحت نظر روانپزشک مشکل وسواس فکری ایشون حل بشه یا حداقل دو جلسه بریم تا تشخیص بدن بعد بتونیم تحت نظر دکتر زندگی کنیم
و اینکه تعهد محظری بده ک دست بلند نمی کنه
البته پدرم بیشتر رو اینه ک حق طلاق رو بگیره که من میدونم ک نمی ده و بدتر دعوا و دعوا کشی میشه.
خودش گفت ک تعهد محضری میدم بهت
سلام
هرچند خیلی ها مخالف هستن ولی به نظر من هر گونه تعهد کتبی می تونه تا حدی بازدارنده باشه و حداقل زبان یک فرد رو کوتاه کنه و از میزان طلبکاری و حق به جانبی فرد کم کنه
هر چند اصلا ایده آل نیست ولی بین از بین رفتن کامل زندگی مشترک و شکستن غرور ، اینجا باید مرد انتخاب کنه
وقتی کسی بارها از سر خشم و با دلایل واهی همسرش رو کتک می زنه دیگه باید به این عواقب هم فکر کنه
و دلیلی نداره همواره خانم منفعل عمل کنه
درسته که کسی با تعهد و این چیزها شاید درست نشه ولی به هر حال اینم یک قدم هست
یک امتحان
یک آزمایش
که شاید قدرت بازدارندگی داشته باشه
این روند بدون هیچ قدرت بازدارنده ای، هیچ چیز جز طولانی شدن یک عذاب در بر نداره
البته نظر شخصی
من فکر نمی کنم در کتک حوردن یک زن، نحوه برخورد اون زن دخیل باشه
درسته که شاید اگه نرم تر برخورد می کرد شاید کتک نمی خورد اگه جواب نمی داد شاید کتک نمی خورد
ولی یه آدم سالم در اوج عصبانیت هم با کتک زدن همسرش نباید ناراحتیش رو نشون بده
اینم بازم نظر شخصی من هست
یک آدم متمدن و با فرهنگ متوسط نباید به خودش اجازه بده دست روی همسرش بلند کنه اونم نه یک بار و دوبار و اتفاقی، بلکه در یک روند دائمی
این یک موضوع مهم هست که باید بهش پرداخته بشه و به این راحتی نمیشه از کنارش رد شد
پس خیلی راحت از کنارش رد نشو
مشاور باید خیال شما رو راحت کنه که این زندگی قابلیت برگشت رو داره
پدر شما باید خیالش راحت بشه که دم به دقیقه دخترش کتک نمی خوره
اینا همش نظر شخصی من هست
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)