به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 91
  1. #51
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    ستاره خانم ممنون پاسخ میدین و البته اینم در نظر میگیریم شما در شرایطی هستین که ممکن هست برخی موارد رو فراموش کنین ذکر کنین.

    اما چیزی که در مشاوره بسیار مهمه، شرح کامل و واقعی و عمل به توصیه ها هست. مثلا من از شما پرسیدم چی گفت ایشون؟ توضیحاتی دادین، اما در پست بعدی برای خانم فرزانه نوشتین ؛

    نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
    البته به من گفت که الان دیگه حاضرم پیش روانپزشک برم.
    جا انداختن اینموارد مهم و یا بی توجهی به اونها، فقط سبب این میشه مشاوره ای که دریافت میکنین چیزی نباشه که بتونه رابطه ی آسیب دیده شما رو بسمت ترمیم و بهبودی ببره.

    دوستان گرامی ؛

    لطفا، انجمن آموزش استفاده از تالار همدردی را مطالعه بفرمایید.

  2. #52
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    ستاره جان
    سلام
    من فکر نمی کنم حضور خانوادش هیچ فایده ای داشته باشه
    و خیلی طبیعیه که هر فرزندی پدر مادرش رو مهربون و فداکار بدونه بالاخره یه عمر زحمتش رو کشیدن

    من اگر جای پدر شما بودم دنبال قول دادن خانوادش نمی رفتم
    دنبال تعهد گرفتن از خودش بودم
    تعهد کتبی


    مخصوصا در ارتباط با کتک کاری

    به نظرت حاضره تعهد بده که اگه مجددا شما رو کتک زد حق طلاق با شما باشه؟

    البته من نمی دونم این موارد چقدر شدنی هست یا تا چه حد با اصول روانشناسی سازگاره فقط احساس می کنم ، من اگر بودم بدون تعهد کتبی احتمالا شاید دخترم رو برنمی گردوندم
    قول شفاهی پدر ایشون به چه دردی می خوره
    مثلا اگه دوباره کتک زد شما با قول شفاهی پدر ایشون چه کار می تونی بکنی
    یا مادرش چه کار قراره بکنه
    اونا بیان معذرت خواهی؟ بیان قول بدن؟ یا چی؟

    به نظرم این قضیه با دخالت خانواده شما و قول دادن کتبی ایشون شاید فعلا حل بشه و بقیه اش هم به این موضوع ربط پیدا می کنه که ایشون چقدر واقعا واقعا تمایل به تغییر داره
    در ارتباط با توقع زیادش از خانواده هم خودت یه قول شفاهی ازش بگیر

  3. #53
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 بهمن 03 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1395-6-23
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    7,578
    سطح
    58
    Points: 7,578, Level: 58
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 130 در 63 پست

    Rep Power
    26
    Array
    من با توجه به اطلاعاتی که دارم بعید میدونم با دادن تعهد کتبی با این موضوع که اگر شما رو کتک زدن حق طلاق رو بهتون بده یا هر چیزی با این مضمون حکم قانونی داشته باشه . ( باز هم از وکیل بپرسید )
    تعهد کتبی دادن و عمل نکردن تاثیری نداره. کاش وکالت در طلاق رو کلا به شما میدادن که اگر ی روزی از حرفشون برگشتن شما راحت بتونید جدا بشید. به نظر من شما تاکید زیاد روی مشاور و روانپزشک داشته باشید . و اینو بپذیرید که این خانواده قدمی برنمیدارن چون اگر میخواستن تو این مدت حرکتی زده بودند . فقط شما میتونید تاکید کنید و شرط کنید که رفت و آمدتون رو باهاشون کم کنیدو سر این جریان شما رو اذیت نکنند

  4. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 04 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1399-12-12
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,997
    سطح
    40
    Points: 3,997, Level: 40
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها
    ستاره خانم ممنون پاسخ میدین و البته اینم در نظر میگیریم شما در شرایطی هستین که ممکن هست برخی موارد رو فراموش کنین ذکر کنین.

    اما چیزی که در مشاوره بسیار مهمه، شرح کامل و واقعی و عمل به توصیه ها هست. مثلا من از شما پرسیدم چی گفت ایشون؟ توضیحاتی دادین، اما در پست بعدی برای خانم فرزانه نوشتین ؛


    جا انداختن اینموارد مهم و یا بی توجهی به اونها، فقط سبب این میشه مشاوره ای که دریافت میکنین چیزی نباشه که بتونه رابطه ی آسیب دیده شما رو بسمت ترمیم و بهبودی ببره.

    سلام سحربهاری عزیز
    واقعیتش افکارم به شدت پراکنده شده و اینکه بتونم تمرکز کنم برام سخت شده اینقددددر حرف ها زیاده که من هر لحظه ی چیز جدید یادم میاد در هر حال از نظرات شما ممنونم

  5. #55
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 04 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1399-12-12
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,997
    سطح
    40
    Points: 3,997, Level: 40
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mina_ نمایش پست ها
    من با توجه به اطلاعاتی که دارم بعید میدونم با دادن تعهد کتبی با این موضوع که اگر شما رو کتک زدن حق طلاق رو بهتون بده یا هر چیزی با این مضمون حکم قانونی داشته باشه . ( باز هم از وکیل بپرسید )
    تعهد کتبی دادن و عمل نکردن تاثیری نداره. کاش وکالت در طلاق رو کلا به شما میدادن که اگر ی روزی از حرفشون برگشتن شما راحت بتونید جدا بشید. به نظر من شما تاکید زیاد روی مشاور و روانپزشک داشته باشید . و اینو بپذیرید که این خانواده قدمی برنمیدارن چون اگر میخواستن تو این مدت حرکتی زده بودند . فقط شما میتونید تاکید کنید و شرط کنید که رفت و آمدتون رو باهاشون کم کنیدو سر این جریان شما رو اذیت نکنند
    جالبه که خودش هم قدمی بر نمیداره ک ما بخوایم شرطی بزاریم

  6. #56
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    خواهش میکنم

    حالا که همسرتون پذیرفته به متخصص مراجعه ، پس تشویقش کنین، بصورتی که ترغیب بشه و بگین برای حفظ زندگیتون مراجعاتش رو طبق نظر متخصص ادامه بده و البته دلگرمی بدین همراهیش میکنین. ( یجوری نباشه اینو برسونه که فلانی تمام تقصیرات و عیب ها و ... بگردن تو هست و من هیچ مشکلی ندارم )
    او خواهد فهمید ریشه عدم کنترل خشمش از کجاست و چگونه میتونه رفتارش رو کنترل کنه و چقدر نیاز به آگاهی داره، چقدر لازمه یاد بگیره، کجا مسیر رو اشتباه میره و ...
    شما هم یاد میگیرین چگونه واکنش نشان بدین، در کنارش سایر مهارت ها رو که بهتون توصیه میکنن با هم بکار بگیرین.

    تعهد های شفاهی و کتبی و گرفتن حقوق و ..و یا اینکه کی از کی معذرت بخواد و پیشقدم بشه و ... بنظر من فعلا کارساز نیست ( زندگی شرطی میشه، اگر تو فلان کار رو کنی من بهمان میکنم ، در واقع اصل ماجرا هنوزم بقوت خودش باقی میمونه... یعنی دو تا آدمی که نیاز به آموزش و آگاهی دارن و هیچ تغییری جز ترساندن طرف مقابل اتفاق نیفتاده. مطمئنا شما اینو از زندگی مشترک توقع ندارین و میخواین واقعا اون تغییر مورد نیاز اتفاق بیافته، اون حال خوش بوجود بیافته و ماندگار باشه )

    کمی به ذهنتون استراحت بدین و سعی کنین زمان مناسبی رو در خلوت به فکر کردن اختصاص بدین.
    ویرایش توسط سحر بهاری : چهارشنبه 27 اسفند 99 در ساعت 11:48

  7. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    فرزانه 123 (چهارشنبه 27 اسفند 99)

  8. #57
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 04 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1399-12-12
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,997
    سطح
    40
    Points: 3,997, Level: 40
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها
    خواهش میکنم

    حالا که همسرتون پذیرفته به متخصص مراجعه ، پس تشویقش کنین، بصورتی که ترغیب بشه و بگین برای حفظ زندگیتون مراجعاتش رو طبق نظر متخصص ادامه بده و البته دلگرمی بدین همراهیش میکنین. ( یجوری نباشه اینو برسونه که فلانی تمام تقصیرات و عیب ها و ... بگردن تو هست و من هیچ مشکلی ندارم )
    او خواهد فهمید ریشه عدم کنترل خشمش از کجاست و چگونه میتونه رفتارش رو کنترل کنه و چقدر نیاز به آگاهی داره، چقدر لازمه یاد بگیره، کجا مسیر رو اشتباه میره و ...
    شما هم یاد میگیرین چگونه واکنش نشان بدین، در کنارش سایر مهارت ها رو که بهتون توصیه میکنن با هم بکار بگیرین.

    تعهد های شفاهی و کتبی و گرفتن حقوق و ..و یا اینکه کی از کی معذرت بخواد و پیشقدم بشه و ... بنظر من فعلا کارساز نیست ( زندگی شرطی میشه، اگر تو فلان کار رو کنی من بهمان میکنم ، در واقع اصل ماجرا هنوزم بقوت خودش باقی میمونه... یعنی دو تا آدمی که نیاز به آموزش و آگاهی دارن و هیچ تغییری جز ترساندن طرف مقابل اتفاق نیفتاده. مطمئنا شما اینو از زندگی مشترک توقع ندارین و میخواین واقعا اون تغییر مورد نیاز اتفاق بیافته، اون حال خوش بوجود بیافته و ماندگار باشه )

    کمی به ذهنتون استراحت بدین و سعی کنین زمان مناسبی رو در خلوت به فکر کردن اختصاص بدین.
    ممنونم از راهنمایی شما
    خدا امید هیچ کسی رو نا امید نکنه
    امیدوارم تو این روزای اخر سال برای همه عزیزان اتفاق های خوبی بیوفته

  9. 2 کاربر از پست مفید setare21 تشکرکرده اند .

    Mvaz (پنجشنبه 28 اسفند 99), سحر بهاری (چهارشنبه 27 اسفند 99)

  10. #58
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 شهریور 00 [ 17:16]
    تاریخ عضویت
    1393-3-20
    نوشته ها
    188
    امتیاز
    9,113
    سطح
    64
    Points: 9,113, Level: 64
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 237
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 281 در 129 پست

    Rep Power
    43
    Array
    سلام
    از گفته هاتون این طور برداشت کردم که تصمیم دارید برای رابطه تون تلاش کنید ، من هم زمانی شرایطی شبیه شما داشتم ، الان رفتارهای همسرم خیلی بهتر شده ، راستی را بخواهی اینکه بگم چه کردم و چه چیزی باعث شد همسرم تغییر کنه خیلی سخته ، زمانی که در اوج ناامیدی و استیصال بودم و تقریبا دیگه هیچ انرژی و توانی برام نمانده بود به یکباره تغییر شروع شد ، به لحاظ روحی به قدری پریشان و درمانده شده بودم که داروی افسردگی برام تجویز شده ، می خوام بگم راهی که در پیش دارید خیلی سخت و توان فرسا هست ، هیچکس به کمکتان نخواهد آمد ، خانواده همسر که جای خود دارد بعد از مدتی خانواده خودتان هم دیگه خسته میشن، هفت سال طول کشید تا تغییر همسرم شروع شود ، مشاوره نمی‌رفت ، خودم شدم مشاور زندگیم ، شدم روانپزشک همسرم ، راه سختیه و درصد موفقیتش کم ، من بخاطر شرایط سنی چاره ای نداشتم ولی حتی الان هم که تقریبا یک سال هست هیچ دعوایی نکردیم بعضی وقتها با خودم فکر میکنم آیا ارزشش را داشت ؟ راستش بهایی که برای این رابطه پرداخت کردم صدها برابر بیشتر از ارزش واقعی اش هست ، مواظب جسم و روحت باش

  11. کاربر روبرو از پست مفید maadar تشکرکرده است .

    Mvaz (پنجشنبه 28 اسفند 99)

  12. #59
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 04 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1399-12-12
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,997
    سطح
    40
    Points: 3,997, Level: 40
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط maadar نمایش پست ها
    سلام
    از گفته هاتون این طور برداشت کردم که تصمیم دارید برای رابطه تون تلاش کنید ، من هم زمانی شرایطی شبیه شما داشتم ، الان رفتارهای همسرم خیلی بهتر شده ، راستی را بخواهی اینکه بگم چه کردم و چه چیزی باعث شد همسرم تغییر کنه خیلی سخته ، زمانی که در اوج ناامیدی و استیصال بودم و تقریبا دیگه هیچ انرژی و توانی برام نمانده بود به یکباره تغییر شروع شد ، به لحاظ روحی به قدری پریشان و درمانده شده بودم که داروی افسردگی برام تجویز شده ، می خوام بگم راهی که در پیش دارید خیلی سخت و توان فرسا هست ، هیچکس به کمکتان نخواهد آمد ، خانواده همسر که جای خود دارد بعد از مدتی خانواده خودتان هم دیگه خسته میشن، هفت سال طول کشید تا تغییر همسرم شروع شود ، مشاوره نمی‌رفت ، خودم شدم مشاور زندگیم ، شدم روانپزشک همسرم ، راه سختیه و درصد موفقیتش کم ، من بخاطر شرایط سنی چاره ای نداشتم ولی حتی الان هم که تقریبا یک سال هست هیچ دعوایی نکردیم بعضی وقتها با خودم فکر میکنم آیا ارزشش را داشت ؟ راستش بهایی که برای این رابطه پرداخت کردم صدها برابر بیشتر از ارزش واقعی اش هست ، مواظب جسم و روحت باش
    سلام ممنون از اینکه نظر دادین
    واقعا دو دل هستم نمی دونم چه راهی درسته از طرفی می ترسم زندگی مو از دست بدم
    از طرف دیگه می ترسم بمونم و درست نشه بدتر هم بشه
    واقعا موندم توش
    همسرم دیروز بم پیام داد که بیام دنبالت برگرد
    گفت من و تو با هم تلاش می کنیم و درستش می کنیم
    من گفتم بدون حمایت خانواده ها ما نمی تونیم درست کنیم
    و اینکه پدرم خیلی مخالفه میگه این درست نمیشه و می خواد یه تعهدی چیزی بده
    که او هم بعید می دونم این کارو کنه

  13. کاربر روبرو از پست مفید setare21 تشکرکرده است .

    Mvaz (پنجشنبه 28 اسفند 99)

  14. #60
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام سرکار خانم
    ابراز همدردی بابت شرایط سختی که در زندگی اتون دارید،
    ان شاالله به لطف خدا و با تلاش خودتون به آرامش برسین.


    همون طور که خانم مادر گفتن زندگی یه شطرنجه، باید در شرایط مختلف راهکار های متفاوتی رو اتخاذ کنی، انسان هر لحظه ممکنه در مواجهه چالشی قرار بگیره، ولی ما باید آمادگی حل مسئله رو داشته باشیم.
    به قول خانم بهاری، خوشبخت زندگی کردن یک هنره، که باید پیاده بشه.

    الان شما هم میتونید این هنر رو بیاموزید و در زندگی بهره ببرید.
    مهم در زندگی اینه که هنرمند باشین و از درون شاد باشین.
    شما تلاشتون رو بکنید، ترس به خودتون راه ندین، چه این همسرتون درست شده و چه نشه، شما هم چنان ، خانم ستاره هستین که باید از زندگی لذت ببرین، مهم اینه امید داشته باشین و به خدا توکل کنید و در اون جهت قدم بردارین، چه همسرتون درست شد و چه نشد، شما در مسیر زیبای زندگی خانم ستاره باشین.
    آدم های اطراف تون هم قطعا در این راه از شما تاثیر میپذیرند. احتمالا همسرتون هم ممکنه.
    ------------


 
صفحه 6 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.