
نوشته اصلی توسط
maadar
سلام
از گفته هاتون این طور برداشت کردم که تصمیم دارید برای رابطه تون تلاش کنید ، من هم زمانی شرایطی شبیه شما داشتم ، الان رفتارهای همسرم خیلی بهتر شده ، راستی را بخواهی اینکه بگم چه کردم و چه چیزی باعث شد همسرم تغییر کنه خیلی سخته ، زمانی که در اوج ناامیدی و استیصال بودم و تقریبا دیگه هیچ انرژی و توانی برام نمانده بود به یکباره تغییر شروع شد ، به لحاظ روحی به قدری پریشان و درمانده شده بودم که داروی افسردگی برام تجویز شده ، می خوام بگم راهی که در پیش دارید خیلی سخت و توان فرسا هست ، هیچکس به کمکتان نخواهد آمد ، خانواده همسر که جای خود دارد بعد از مدتی خانواده خودتان هم دیگه خسته میشن، هفت سال طول کشید تا تغییر همسرم شروع شود ، مشاوره نمیرفت ، خودم شدم مشاور زندگیم ، شدم روانپزشک همسرم ، راه سختیه و درصد موفقیتش کم ، من بخاطر شرایط سنی چاره ای نداشتم ولی حتی الان هم که تقریبا یک سال هست هیچ دعوایی نکردیم بعضی وقتها با خودم فکر میکنم آیا ارزشش را داشت ؟ راستش بهایی که برای این رابطه پرداخت کردم صدها برابر بیشتر از ارزش واقعی اش هست ، مواظب جسم و روحت باش
علاقه مندی ها (Bookmarks)