پوه عزیز
سلام
گفتگو همیشه خوبه و معجزه می کنه
خیلی خوبه که با پدرت حرف زدی و چه خوبه که پدرت هم با این روند مخالفه
خوب بعد از اینکه شما برگشتید خونه، برادرت نباید به عروس بگه که شما اومدین
هرچند ممکنه این دفعه بگه که همسرم تنهاست پیشش بمونم تا باباش بیاد
یه سوال شرایط خونه این عروستون چه جوریه؟ از نظر مالی
از نظر آرامش؟
مثلا پدر مادرش با هم دعوا اینا می کنن؟
چه جوریه که از خونشون فراریه؟
حالا شما ظرفتو میذاری ظرفشویی، عروس حرکتی می کنه؟ یا بابا می شوره؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)