سلام اهالی همدردی
ان شاالله همه خوب باشید
منم خوبم ،
2ماهه خدارو شکر اومدیم خونه ی خودمون . (الان میگید چه به سرعت)
آره دیگه نامزدی برامون معنی نداشت بعد از عقد تدارک خونه رو دیدیم که خودش یه ماهی طول کشید،
مشکلات زیاده، یکیش معضل بزرگ "حالا شام چی بپزم"
تا کشف کنیم چی بپزیم به تنهایی از 10 تا پرونده ی باز بیشتر انرژی میگیره
بعضی شبا انقد فکر میکنم به اینکه چی بپزم آخرش دیر میشه
میریم نون سنگک میگیریم با پنیر و خیار و گوجه
شامو اینطوری میگذرونیم. بعد از نماز صبح یادم میاد چی بپزمبلند میشم نهار درست میکنم
اینهممه علم پیشرفت کرده ولی هنوز قرص نهار و شام کشف نشده
ولی من هزار بار دعا می کنم به جان اونی که سنگکو کشف کرد
و هزار بار خدارو شکر می کنم که همسرمم مثل من نون پنیر سنگکو دوس
با این وضعیت تورم و گرونی و ایضا کمبود وقت
به نظرم هفته ای 2 بار قرمه سبزی و بقیه اش نون پنیر خیلی گزینه خوبیه
تعادل ایجاد میشه بین زهد شکم و کیف شکم
به جاش برای اینکه تنوعی هم باشه سالاد و نوشیدنی و ازین چیز میزا میذاریم توی برنامه میان وعده خیلی ام باکلاس میشه
دو تا برگ ریحون رو با خیار گوجه و پنیرفتا و روغن زیتون و سرکه و زیتون و اینا بذاریم توی یخچال هر وقت دیدیم تنوع غذایی اومده پایین میریم سراغشون
هر دفعه به طرق مختلف قاطی کنیم میشه سالاد یونانی، مصری، لبنانی ، جیبوتی و...
قرمه سبزی هم خوشمزه است هم بهشت آقایونه
هم برای آماده شدنش زحمتی لازم نیست بکشیم (خیر کثیره)
همه چیزو میریزیم توی قابلمه درشو میذاریم خودشون باهم انقد اون تو میجوشن تا خوشمزه میشه
این بود زندگی.
ولی جدا چه عمرایی چه ایامی چه دنیایی
خواهرزاده هام که تا دیروز باهاشون خاله بازی میکردم دارن ازدواج میکنن...
توی فیلم عروسی خواهرم نصف مردم توی فیلم خدابیامرز شدن
چقد بیخود و بی جهت میمیریم
کاش کارای خوب کنیم بعدش بمیریم.
کاش فرصتو از دست ندیم
هر چند فرصت خیلی از دست رفتنیه.
لعنتی هر چی میدوی نمیرسی
لازمه وایسی بشینی نگاه کنی بعد تصمیم بگیری دیگه ندویی
وایسی سر جات هر چی لازمه همون جا انجام بدی
چون حتی فرصت دویدن توی خیلی مسیرا هم وجود نداره
چقد دلم میخواد تموم بشه
اللهم واظهر کلمه الحق وجعلها العلیا
و ادحض کلمه الباطل واجعلها اسفلی
خدایا زودتر حقیقت هستی رو، رو کن و حق رو استوار کن
بذار همه باهم حقیقتو بفهمیم
دیگه بسه.
- - - Updated - - -
راستی خانمای مجرد
علاقۀ آقا به نون پنیر و به تخم مرغ خیلی معیار مهمیه ، یعنی به اندازۀ خسیس نبودن و چشم پاک بودن مرد اهمیت داره خداشاهده
آقایون مجرد
اینکه خانم به جای طرح معمای هزار مجهولی، در یک جمله بتواند بگوید چمه، خیلی در عمیق شدن روابط، رفع کدورتها، آرامش زندگی، جلوگیری از رفع خستگی روحی-روانی-جسمی مهمه
اینارو ما بعد ازدواج فهمیدیم![]()








بلند میشم نهار درست میکنم 

علاقه مندی ها (Bookmarks)